Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, tulipa töitä hutkittua ja missasin vallan täällä käydin intellektuellin keskustelun. Nyt harmittaa.

Tuohon, onko heikommalla sukupuolella naama vai kasvot voisin sen verran ottaa kantaa, että edesmennyt pappani sanoi varsin usein mummulleni, että turpa kiinni, joten lukitsen vastauksekseni turpa.

Eikös ne Turing ja Moore olleet kepun jäseniä, selittäis tuota ATK:n mainittua taipumusta pettää.

Jos heillä on taipumusta ottaa kasvohoito luomuna aina silloin ja välillä tällöin.

Mun suosikit on kypärä ja naamio.

- - - Updated - - -

Mopsillakin näyttäis olevan avatarin perusteella ihan sievä naamio. Ei ollenkaan niin uurteinen, mihin olen lajinsa edustajilla tottunut.

- - - Updated - - -

Varmaan fotosoppia.

- - - Updated - - -

Hep.

Takareiskaaribaari on tänään boikotissa.

LOUNAS
Janssoninkiusausta (L, G, A)

JÄLKIRUOKA
Melonisalaattia (L, G, M)

Vaikka tietysti jälkiruoalla saa paljon anteeksi.

Tuo sanonta on varmaan kovasti asiayhteyteen liittyvä.
Vai peseeko joku naamarinsa "pärstävedellä" tai tai laittaa "naamanaamion" ? Saati sitten pyyhkii jugurttia turvan reunoilta...

Tämä taitaa olla niitä kysymyksiä, johon ei ole oikeaa vastausta, koska jos olisi, niin kyllähän minä sen tietäisin.

- - - Updated - - -
Janssoninkiusausta (L, G, A)
Älä nyt saatana mene syömään sitä käytetyn dildon eritenesteessä marinoitua perunasuikalelaatikkoa!

Ultimecia ei ilmeisesti tiedä miten Janssonin kiusaus oikeaoppisesti (Saarioisten malli) valmistetaan...

- - - Updated - - -

Tai sitten tietää.

- - - Updated - - -

Tai sitten tietää, mikä on toki vielä hivenen pelottavampaa.

Ultimecia ei ilmeisesti tiedä miten Janssonin kiusaus oikeaoppisesti (Saarioisten malli) valmistetaan...

- - - Updated - - -

Tai sitten tietää.

- - - Updated - - -

Tai sitten tietää, mikä on toki vielä hivenen pelottavampaa.

Mä epäilen, että hänhän sen juuri tietää. Taitaa olla Saarioisilla töissä, iltaisin sivupisniksenä dildoesittelyitä.

- - - Updated - - -

Ahkera likka!

Jumalauta mitään Saarioista! Itse purkista ja pakastimesta!

Lähipiirihavaintojeni perusteella monet äidit tekevät saarioismaista ruokaa, hyi. Itse en ole kenenkään äiti joten minulla on aikaa tehdä hyvää ruokaa!

Eivät kyllä kaikki, esim. oma äiti tekee hyvää, anopista en tiedä kun ei tee mitään mutta veikkaan että ei hyvää.

Mä epäilen, että hänhän sen juuri tietää. Taitaa olla Saarioisilla töissä, iltaisin sivupisniksenä dildoesittelyitä.

- - - Updated - - -

Ahkera likka!

No näppärästi siitä kyllä sitten tuon Janssonin vääntää, jos vaan on omaan makuun.
Punajuurisalaatti onkin sitten toimintatavat tuntien kausiherkku.

- - - Updated - - -

Eih, nyt meni liian pitkälle. Kuka näitä viestejäni muokkaa näppäimistön ja ruudun välillä ? Putin ?

No näppärästi siitä kyllä sitten tuon Janssonin vääntää, jos vaan on omaan makuun.
Punajuurisalaatti onkin sitten toimintatavat tuntien kausiherkku.

Ehkä aikakausi, se sopii nimittäin aina ja kaikkialle, myös esim. leivän päälle. Janssoninkiusaus on ehkä helpoimpien ruokien top kolmosessa.

Eih, nyt meni liian pitkälle. Kuka näitä viestejäni muokkaa näppäimistön ja ruudun välillä ? Putin ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse purkista!

Lähipiirihavaintojeni perusteellaoma äiti tekee hyvää

anopista en tiedä

Jätän nämä vain roikkumaan tähän ilmaan. Viimeiseen kohtaan sanon vain, että onneksi näin.

- - - Updated - - -

Mun avatarit on aina käsitelty tunnistamattomiksi. Mutta käsiteltyjähän ne mainosnaamatkin ovat...

Et ole nyt ottanut huomioon, että esim. CSI:ssä saadaan kyllä auton rekkari näkyviin VGA-kameralla 1km:n päästä otetusta kuvasta, joten sinun tunnistamisesi ei liene nykytekniikalla kovinkaan kummoinen temppu.

No jos joku viitsii nähdä moisen vaivan niin so be it :D

Helppo homma:

mopsi80.webp

Tissit paljastuivat! Katso kuvat.

- - - Updated - - -

"Kuva ei liity tapaukseen."

- - - Updated - - -

Pystyykö kuntit tässä flunssatilassa gaylaamaan? Tekis mieli, mutta antaako fysiikka periksi?

Back
Ylös Bottom