Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietiskelin tuossa muuten tuohon naisten pilaamaan ruokaan liittyen sitä Saarioisten mainosta.

"Äitien tekemää ruokaa". Minua kiinnostaisi tässä lauseessa kaksi (2) tai no kolme (3) asiaa.

- Onko kaikki Saarioisten tuotannossa
a) naisia
b) äitejä

- Ovatko kaikki nämä "äidit" töissä Saarioisella, vai tehdäänkö ruokaa jossain naisleirillä (Tupperware, Partylight yms.) ?

Eipä ole tullut muutenkaan ostettua, mutta tästä eteenpäin eineshyllyn ohi kävellessäni (erittäin pilkallinen ilme kasvoilla), tulee heti electroluxiin kuva dildokutsuilla valmistetusta kalaruoasta.

Olenkin aina ihmetellyt, kuinka ne Janssonin kiusaukset maistuu kalalle, vaikka siellä ei ole kalaa kuin teelusikallinen.

No nyt sekin selvisi.

- - - Updated - - -

En tosin ole näitä itsekään syönyt, mutta siis kuvittelisin niiden maistuvan kalalle.

- - - Updated - - -

Voi jumankekka muuten.

Nyt taisi selvitä yksi toinenkin mysteeri.

Meidän firman mikrossa haisee aina välillä aika lailla kala -> Saarioinen tekee (ainakin osan) dildopöperöistään meidän firman mikrossa.

Missäs minä nyt evääni lämmitän.

Joku vittunaama on tartuttanu mulle jonku taudin. Kauhee tutina, kylymä, kolottaa. Joka rööri tukossa. Paitsi puo. Pitääkö sitä kääntyä saikun puoleen?

Hommaa Aromipesä.

En oikein tiedä, kun se kalan haju oli tässä alunperinkin ongelma.

- - - Updated - - -

Joku vittunaama on tartuttanu mulle jonku taudin. Kauhee tutina, kylymä, kolottaa. Joka rööri tukossa. Paitsi puo. Pitääkö sitä kääntyä saikun puoleen?

Tuleeko rööreistä verta ?
Jos tulee, niin voi olla että on ebola.

Oletko lähiaikoina halannut ruumista, jolla tiedät olevan ebola ?

Janssoni on kyllä oikein huolella pilattu eväs. Kaikilla meillä on makumme, mutta silti vähän ihmetyttää miten joku voi tykätä kroonisesti valkoista hihatonta paitaa (semmoista jossa on sinappia rinnuksilla) käyttävän lihavan ihmisen kainalohien makuisesta pöperöstä.

Jahas, tässä on painettu jo puol kasista niin kovasti hommia aina tonne yhteen asti, että nyt voi jo lähteä kotio. Valmistaudun huomiseen salillepaluuseen valmistamalla tänään omin käsin kanantissistä jotain herkkua.

Mulla alkaa olla kans tunnit täynnä. Olipa virkku homma ja mukava fiilis! Kyllä se viikonlopun tasapainoinen elämä kantaa sitten täällä työmaallakin.

En oikein tiedä, kun se kalan haju oli tässä alunperinkin ongelma.

- - - Updated - - -

Tuleeko rööreistä verta ?
Jos tulee, niin voi olla että on ebola.

Oletko lähiaikoina halannut ruumista, jolla tiedät olevan ebola ?

No kyllä on nokasta tullut veristä ektoplasmaa. Mistä tietää, että onko ruumiilla ebola?

Omaan makuun janssonin kiusauksen lisukkeena voisi hyvin olla oikein reilulla kädellä hillosipuleita kesäkeittokuorrutteella.

Siinä olisi kyllä ruoanpilaamisen mestariteos valmiina Kiasmaan.

- - - Updated - - -

No kyllä on nokasta tullut veristä ektoplasmaa. Mistä tietää, että onko ruumiilla ebola?

Kun en nyt varsinainen lääkäri ole, niin vaikea sanoa.
Onko sulla se ruumis vielä tallessa ?

Jos on, voisi kokeilla sellaista, että veisi sen vaikka linkka-asemalle illalla ja jos on, niin huomenna lukee varmaan lehdessä.

Ei pitäs ikinä mennä halaamaan ruumista jos vähääkään epäilyttää, että onko sillä ebola!

- - - Updated - - -

Useinhan vauvoista arvuutellaan että onko se tyttö vai poika. Sekin selviää tuolla ekstremen konstilla.

Movemberiin en viittinyt liittyä tänä vuonna. Kun vaimon kanssa menee ihan kivasti ja vitunsaannin helppous edellä mennään. Viiksien kanssa vaati viime kerralla extra efforttia. Mun sonnin testoarvoilla (mitkä ei näy lihaksissa) vaan päälaen kiiltävyytenä ja massiivisena parrankasvuna toi movember on ihan hauskaa muuten. Töissä jo eilen sanoivat että ai säkin oot movemberissa vaikka lauantaina philishavea näytin leualle.

- - - Updated - - -

Eikä mulla oo eturauhasongelmiakaan.

- - - Updated - - -

Onkohan konktsika vurtsi tänä vuonna mukana kasvatuksessa?
Conchita-Wurst-2.webp

Back
Ylös Bottom