Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä sielä niitäkin taisi olla.

- - - Updated - - -

Muilla.

- - - Updated - - -

Eli periaatteessa erikseen.

- - - Updated - - -

Eli ei ollut niitäkään, siis, juuvittu.

Nimenomaan. Takin laitoin pesuun jo, kun siitä oli se kahina päässyt loppumaan. Vaikka kuljin laivan lisäksi linja-autolla, eli taksin takapenkkien väliinkään ei jäänyt kahisevaa. Tänä kuluneena viikonloppuna jolloin täysin selvinpäin olin rauhallisesti ja hyvässä tasapainossa henkisesti ja fyysillisesti ja potkulaudalla.

Nimenomaan, herran nuhteessa avokaadon maku suussa, ei mitään liukastumisia missä esim penis olisi livennyt jonkun persereikään.. ei siis sattunut mitään semmoista. Ainoastaan tuhmin juttu oli se kun katsottiin edestä ladattavaa pesukonetta jossa pyöri naisten anorakki. Ei seissyt, olimmehan selvinpäin ja muutenkin kunnolla.

- - - Updated - - -

Eikä säilytetty häkkärissä auton talvirenkaita liiallisen palokuorman takia, nehän on sitäpaitsi jo allakin meillä jämpteillä. Ja autollahan sitä päästellään kun ollaan herrajumala selvinpäin.

Huhhuh. Millähän sitä väistelis töitä loppupäivän, johan tässä on tullu peräsuolen ympärys pitkällä (ilman rasvaa) painettua.

- - - Updated - - -

Taidan naamioitua konttorituoliksi. Jos mä menisin kontilleen tähän pöydän eteen pariks tunniks. Kyllä noi ihmettelis että mihin se on menny.

Pinup_1.webp

Tuolinaolemisessako ?
Tuohon on kaiken helpoin ratkaisu. Jos asusi on sopivan värinen, voit hyvin mennä makaamaan oven eteen ja esiintyä kuramattona.

Ei välttämättä ainakaan siinä vaiheessa, kun Sinikka-Anneli 51v ja 151kg tulee vääntämään torttua.

Luuleksää että mä olisin semmosessa työpaikassa? Työhaastattelussa ensimmäisenä vaadin yleensä konttoriminkit pituus-, paino-, kuppikoko- ja naamajärjestykseen ovelle. Sen jälkeen puhutaan rahasta Miesten kesken. Jos puhutaan.

- - - Updated - - -

Nikke Nakkersson perkele...

Sanoudun irti edellisestä lausunnosta. Minä vaadin vain sisävessan ja kutipaperit talon puolesta.

- - - Updated - - -

Nenäpaperit.

- - - Updated - - -

Nenäpäivä oli justiinsa, niin meni termit sekaisin.

- - - Updated - - -

Alppipurosta ammennettu nektariautomaatti on vain Bonusta. Ilman Jussi Hallia.

Ei kai kukaan meistä sellaiseen työpaikkaan menekään, mutta siinä on samaa efektiä, kuin epämiesten ikääntymisessä.

Ensin ollaan niin minkkiä ja kupit kohdillaan. Yhtenä aamuna sitten vastassa onkin yhtä leveä kuin pitkä nainen*, joka pitelee patalapuillaan kaalilaatikkoa.

Sama on havaittavissa toimistomiljöössä, jossa hyvälle tuoksuvat kauniit naiset muuttuvat muutamassa vuodessa haiseviksi ja laahustaviksi epänaisellisuuspalleroiksi.

*Lainattu Gösta Sundqvistin (RIP) sanoituksesta

Mäkin tsiikasin viikonloppuna selvinpäin sitä Ropinin kuti-päivää. Sen jälkeen ollut kaikki termit ihan sekasin.

- - - Updated - - -

Minä en vaatinut työhaastattelussa mitään seksististä, ainoastaan runsaasti käteistä ja jääveistoksen toimistolle.

- - - Updated - - -

Suunnitteleen edelleen sitä remonttia (huom Ultimeetsia), yksi semmonen mukava lisä tullut mieleen, mitä asunnoissa ei kovin usein näe. Laitan joka huoneeseen semmoisen pisuaari-seinän, kaikissa talon huoneissa keittiö muk. luk. on siis yksi seinusta täynnä sitä pisuaaria. Semmoinen rosterimalli että miehet voi siis kusta suoraan seinään. Hirveen kätevää miehille, aina jos pissattaa niin aina on seinä lähellä johon kusta.

- - - Updated - - -

Aika monta kertaa mainittiin tuo kuseminen. Mutta se nyt vaan oli tuossa aika isossakin osassa.

Back
Ylös Bottom