Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka teistä kävi yöllä laittamassa erikeeperiä mun nenään? Tää on ihan perseestä, ja penkkaamaan pitäs mennä.
No nyt on nenärytmi sekasin! Ootteko kuntit ees kuullut moisesta. Ei sitä kumpaakin sierainta tasapuolisesti käytetä vaan vuorotellaan.

Näin niinkun knoppitietona vaan.

Tekis mieli munkkia, otin vaan kahvin. Harmittaa.

No nyt on nenärytmi sekasin! Ootteko kuntit ees kuullut moisesta. Ei sitä kumpaakin sierainta tasapuolisesti käytetä vaan vuorotellaan.

Näin niinkun knoppitietona vaan.
Juuri noin mä muistan yöllä tehneenikin. Kun makasin vasemmalla kyljellä niin käytin pelkästään oikeata sierainta, ja kun makasin oikealla kyljellä niin käytin pelkästään vasenta. Eipähän sieraimet kulu, taloudellista. Kaikesta pitää nykyään säästää. Vähenivätköhän CO2-päästöni myös?

Juuri noin mä muistan yöllä tehneenikin. Kun makasin vasemmalla kyljellä niin käytin pelkästään oikeata sierainta, ja kun makasin oikealla kyljellä niin käytin pelkästään vasenta. Eipähän sieraimet kulu, taloudellista. Kaikesta pitää nykyään säästää. Vähenivätköhän CO2-päästöni myös?
Juu päästöt väheni. Ethän puhaltanut meneen kuin puolella teholla! Pitäs säätää lakiin moinen. Ois taloudellistakin.

Tänää pitäis hoitaa virallisia puheluita, helpompaa siitä tekee se kun ei ite tarvi soittaa vaan mulle pitäis soittaa. Nyt oon vaan jatkuvasti tuijottanut että äänet on varmasti päällä :D

On jotenkin tullut totuttua hoitaa virallisia puheluita, mut kuitenkin jollain tapaa yhtä ärsyttäviä.

Kirjoititko kuitenkin vahingossa pienellä tuon voltin ?
Oliko tarkoitus kysyä sitä 230:tta volttia, kun sinulla on vain 229V ja imuri ei lähde käymään ?

Robin (se lapsi-idoli) heitti telkkarissa joku päivä voltin. Tarttee arvostaa nuorta miestä tuollaisesta.

- - - Updated - - -

Mitenköhän se takaperinvoltti sitten ?
Onkohan sellaista sanontaa, että heitäpä eunukki takaperinvoltti

- - - Updated - - -

Nyt kun pääsi vauhtiin, niin "Heitäpä biseksuaali puolivoltti"

Arvostan Robinin voltinheittotaitoa. Mutta Isac Elliot oli sentään Aku Ankan kannessa.

Meinasin kysyä, kuka se on. Pääti Googlata ensin. Olenhan minä tuon jossain nähnyt ennenkin, nimi ei vaan ole jäänyt mieleen.
Vai Aku Ankan kannessa. Alaspa ovat nekin vajonneet, ei voi muuta sanoa.

Ylempänä mainitusta homo voltista tuli mieleen, eroaako "heitä homo voltti" ja "heitä homovoltti" jotenkin toisistaan? Molempia olen elämäni aikana huomannut kirjoitettuna johonkin.

Ylempänä mainitusta homo voltista tuli mieleen, eroaako "heitä homo voltti" ja "heitä homovoltti" jotenkin toisistaan? Molempia olen elämäni aikana huomannut kirjoitettuna johonkin.
Ensimmäisessä homon pitää heittää voltti, se on selkeä. Mutta mitäköhän meinaa homovoltti. Nuoriso käyttä termiä vaikka homovaikee, joten oisko se sitten vaikee voltti, eli homovoltti.

Tiedä näistä.

Back
Ylös Bottom