Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Malesia on kyllä niin monikulttuurinen ettei siellä islamismin pitäisi ruveta tökkimään

Malesiastakin löytyy varmasti rauhallisia paratiisiresortteja missä islamilaisuutta ei huomaa kuin satunnaisesti naisten huiveista. Itseäni ahdisti Kuala Lumpurissa ja maaseudullakin säännöllinen joiku minareeteista. Makuasioita.

Vietnam ei ole lähelläkään thaikkujen paskaa vielä. Seksiturismi ei ole samalla tasolla, eikä suomalaiset runkkarit sinne eksy.

Suomalaisia tosiaan vähemmän kuin Thaikuissa, mutta varmasti niitäkin vastaan tulee. Toivotaan että Thaikkuboikottikin jossain vaiheessa helpottaa, sielläkin olisi vaikka mitä nähtävää kunhan jättää ne suomalaisten TOP5-kohteet pois.
Vietnam olisi loistovalinta silti. Kuvarapsaa odotellessa.

Vietnam ei ole lähelläkään thaikkujen paskaa vielä. Seksiturismi ei ole samalla tasolla, eikä suomalaiset runkkarit sinne eksy.
= "en ole käynyt koskaan Thaimaassa, mutta kaveri kertoi, että kaikki naiset siellä on huoria..." :D

Pattaya nyt on oma lukunsa, mutta käytännössä muualla huorat ovat rajattu yksittäisiin kadunpätkiin, ja niitäkin pitää melkein etsiä. 8 kertaa käynyt Thaimaassa ja kertaakaan ei ole huora tarjonnut palveluitaan.

Vaimoke kävi 2kk reissun tyttöjen kanssa Aasiassa ja en kuullut mitään hyvää Vietnamista (Phu Quoc oli "ihan ok") ja kuvat joita kateltiin perästä, ei herättänyt kyllä itsessä mitään matkustus-intoa. Thaikuissa ollaan käyty 6 kertaa ja siellä on ihmisen hyvä olla. Ruoka hyvää, ihmiset hyviä (skippaa phuket ja muut pahimmat), kielitaito hyvä, ja sinne on vaan niin pirun helppo matkustaa. Huoriakin löytyy jos niitä etsii, niinkuin Tomi sanoi. Vahingossa ne ei sua häiritse etkä niitä halutessasi näe yhtäkään...

Thaikuissa myös käynyt, Hua hinissä kuukaus. Ei näkynyt huoria, tosin kaupunkina toi ei ole myöskään mikään paratiisi ja kaukana turistirysästä. Ihan kiva mesta kuitenkin, ja historiallisia paikkoja tuli kierrettyä, niitä löytyi. Thaimaassa on niitä kivoja saaria, jotka on matkustamisen arvoisia. Joka saari on vähän erilainen, osassa on ryssiä, toisissa suomalaisia, joissain bilemestoja ja huoria, jotkin on aikuisten luxuspaikkoja ja jotkin eläkeläisten rauhan tyyssijoja. Koh Samui oli kuulemma keski-ikäiselle kiva mesta.

En mä jaksa mennä sinne mihin kaikki menee, Thaimaa on tavallinen kuin olla voi. Nyt valittu 5 tähden rantahotellista oma villa ja siellä sitten saa rauhassa chillaa. 13 tunnin lennot honkkarin kautta. Pää hajoo taas lennoilla.
Turisti vai business? Busineksessä ei nimittäin pää hajoa ainakaan tilanpuutteeseen, ja ruuatkin on ihan eri settiä kuin turistiluokassa.

Turisti vai business? Busineksessä ei nimittäin pää hajoa ainakaan tilanpuutteeseen, ja ruuatkin on ihan eri settiä kuin turistiluokassa.
Turistissa. Eniten mua nyppii, etten saa ikinä nukuttua koneessa ja sitten oon melko kujalla perillä seuraavan vuorokauden. Ja oon siis koittanut ihan kaiken ton nukahtamisen kanssa. Tai ainoo mitä en ole koittanut, on ottaa mukaan ratti ja polkimet ja kuvitella ajavansa autoa motarilla. Meinaan auton ratissa istuessa on maailman vaikein tehtävä pysyä hereillä.

Luultavimmin noi 13 tunnin lennot hajottaa. Ei kauheasti väliä missä luokassa istuu, jos matkustaa pitkiä aikoja lentokoneessa.

Viimeksi muokattu:
Pää hajoo taas lennoilla.

Onko käynyt kuinka usein niin, että nukahdat lennon alussa ja heräät, sitten mietit ihan virkeänä "ei paljoa enään". Sitten katsot kelloa ja nukuit 15min?

On muuten hyvin vittumainen tunne 15 tunnin lennolla..

Turistissa. Eniten mua nyppii, etten saa ikinä nukuttua koneessa ja sitten oon melko kujalla perillä seuraavan vuorokauden. Ja oon siis koittanut ihan kaiken ton nukahtamisen kanssa. Tai ainoo mitä en ole koittanut, on ottaa mukaan ratti ja polkimet ja kuvitella ajavansa autoa motarilla. Meinaan auton ratissa istuessa on maailman vaikein tehtävä pysyä hereillä.
Auttaisiko nämä pisnisluokan flat bed -istuimet asiaan? :lol2: Travel in intercontinental Finnair Business Class | Finnair - Hong Kong Luulisi nyt parilla Stellalla (20 mg) saavan viimeistään vintin pimeäksi, jos muu ei auta. Miksi tinkiä matkustusmukavuudesta, jos kokee lentämisen noinkin ahdistavaksi?

Luultavimmin noi 13 tunnin lennot hajottaa. Ei kauheasti väliä missä luokassa istuu, jos matkustaa pitkiä aikoja lentokoneessa.
No onhan se nyt ihan kauheaa joutua laajarunkokoneessa kuten 747:ssä niihin keskipenkeille, josta ei pääse jaloittelemaan, jos on saarrettuna nukkuvien matkustajien keskelle koko lennon ajan. Finnairin kaukolentojen penkit saa oikeasti vaakatasoon, ja muutenkin jalkatilaa on hulppeasti enemmän kuin turistiluokassa. Itsehän en toki lennä busineksessä muuten kuin pisteillä, koska köyhyys, mutta Mikellä nyt ei taida rahasta jäädä kiinni.

Tai ainoo mitä en ole koittanut, on ottaa mukaan ratti ja polkimet ja kuvitella ajavansa autoa motarilla. Meinaan auton ratissa istuessa on maailman vaikein tehtävä pysyä hereillä.

Tähän pitää kommentoida, että itsellä on aivan sama auton ratissa. Siis aina, riippuen oikeastaan kuinka paljon olisi saanut unta tauluun, vähäkään pidemmillä matkoilla alkaa pirullinen väsymys.

2 kympin pamiakaan ei saanut mua nukkumaan viime honkkkarin lennolla. Ja bisnesluokan hinta on niin härski, ettei pysty laittamaan.
Onkos Diapam nukahtamislääke? Onko joku testannut sekä Stellaa (tsolpideemi) että pamia erikseen? Nukuttaako Stella enemmän kuin Diapamit?

Onkos Diapam nukahtamislääke? Onko joku testannut sekä Stellaa (tsolpideemi) että pamia erikseen? Nukuttaako Stella enemmän kuin Diapamit?

Itse tapan Stellalla pitkät yölennot, 2-3 tuntia saan niillä pois parhaimmillaan. Musiikki, kirja tai elokuva(t) auttaa ajan kuluttamisessa, mutta eipä ne pitkät lennot herkkua ole. Viime vuonna heitettiin pikamatka maailman ympäri viiteen viikkoon, 18 lentoa, lentoaika yhteensä 81:25. :zzzz:

Back
Ylös Bottom