Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaksi (2) kysymystä:

- Single malttia taskumatista ?
- Maistuuko tuo perus-Bowmore sinun suussasi auton kumilta (vähän palaneelta) ?

1) JĂĄĂĄ. Hard times call for desperate measures.
2) Mjaa, en kyllä sanois. Tuo perus-bowmore kuuluu henkilökohtaisiin lemppareihin (jos puhutaan ns. normihintaisista, joita voi juua enemmän kuin 2ml ilman pelkoa että muuttuu maksassa kolikoiksi).

Edit: Kun nyt tuon palaneen kumin mainitsit, niin piti käydä vähän tota pulloa nuuhkimassa. Kyllä siellä vähän semmoinen palaneen kytkimen haju oli, joka toi iloisesti mieleen nuoruusvuosien ajat kun mamman Astralla yritin poltella kumia kunnes kytkin paukkui.

Tarkenna.

- - - Updated - - -

Minä pidän syksystä.

1) JĂĄĂĄ. Hard times call for desperate measures.
2) Mjaa, en kyllä sanois. Tuo perus-bowmore kuuluu henkilökohtaisiin lemppareihin (jos puhutaan ns. normihintaisista, joita voi juua enemmän kuin 2ml ilman pelkoa että muuttuu maksassa kolikoiksi).

Edit: Kun nyt tuon palaneen kumin mainitsit, niin piti käydä vähän tota pulloa nuuhkimassa. Kyllä siellä vähän semmoinen palaneen kytkimen haju oli, joka toi iloisesti mieleen nuoruusvuosien ajat kun mamman Astralla yritin poltella kumia kunnes kytkin paukkui.

Tuo Bowmoren perusviski kyllä jakaa mielipiteitä, monet tututkin pitävät tuota hyvänä talousviskinä. Makuasioita nämäkin.
Itse en pysty sietämään sitä kumimaista jälkimakua. Harmillista sinänsä, kun siihen asti, kun se iskee tuo on varsin tasapainoista kamaa.

- - - Updated - - -

Minä pidän syksystä.

Minä kaksi.

Eihän tässä osaa enää paljoa muutakuin valittaa, koska mä tykkään tunteettomasta seksistä, mutta mä en saa sitä. Tänään saattaa olla baaripäivä, koska pikkulauantaita eletään.

Se aukeaa nykyään arkisin vasta klo 16.

- - - Updated - - -

Minä syön kohta. Päiväruokaa. Jätin hyvin nukkuneena aamiaisen välistä.

- - - Updated - - -

Tiskattu: on.

No en torellakaan alota, tässä laskettiin työaamuja. Pe -aamuna vasta pänppäyshommat.

- - - Updated - - -

Ite oot.

- - - Updated - - -

Joku TYTTĂ–!

Nii että sulla ei oo pe töitä olleskaa? Epistä...

Äläkä kailota mun hulluuttani kaikille :D

Olen järjestänyt asiani sillälailla, juuvittu.

Mää kyl joudun tulee töihi... Lähen varmaa sitte puolen päivän aikaa kyllä menee.

Mulla ei oo ollenkaan töitä. Revi siitä! HAH

Tosiaan olis juu iltapäivällä työhaastattelu :P

Revin.

Onnee haastatteluu tai jos viihdytki työttömänä ni sit unohda toi edelline. :D

Mutta nyt: lounasta.

Sitten: kaikki kuntoon jumalauta.

Illalla: kokonaisvaltainen rape.

- - - Updated - - -

Onko Palaveri S-jokelainen anniskeluravintola? Sehän olis kätevä vastata kämmenpuhelimen välityksellä esitettyyn kysymykseen olinpaikastaan. Vähän niinku Hyvinkäällä on/oli Paha Paikka.

Lähdetään nyt siitä, miksi me käymme töissä ?
Raha lienee paras (ainoa ?) motivaattori monille.

Jos rahaa saisi makaamalla kotona, en kävisi töissä...ai niin, mutta sitähän saakin. No mutta saan enemmän rahaa, kun käyn töissä.
Mitä minä sillä enemmällä rahalla sitten teen ?

No veikkauksia tietty, että voisin voittaa lisää rahaa...ja ehkä jää varaa ostaa vähän parempia viskejä ja oluita.

Lisäksi tietty on hyvä, että säästöön jää vähän rahaa. Ai miksi ? No siksi, että sitten kun joskus joutuu jäämään kotiin saamaan makaamisesta rahaa on edelleen varaa tehdä veikkauksia ja ostaa Gantin paitoja.
Elämä on!

Onnee haastatteluu tai jos viihdytki työttömänä ni sit unohda toi edelline. :D

Kiitos ja varmasti viihtyisin näin työttömänä paremmin, sais treenata jne. levätä ja tehdä omia hommia mutta pitäis sitä rahaakin saada. :D

Back
Ylös Bottom