Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa ihanan sateista taas vaihteeksi. 2 päivää satanut nyt kaatamalla ja 5 astetta lämmintä. Viiiiituuuttaa.

Mutta ei me helvata soikoon voida näin jatkaa.. täällä ei ole enää yhtäkään naishenkilöä palstoilla. Alkaa olla turhan härkästä hommaa. Tämän päivän missio:

STRATEKIAN SUUNNITTELU NAISten HOUKUTTELEMISEKSI OFF-TOPICCIIN

- - - Updated - - -

Mun mielestä meidän pitää aloittaa siitä että mistä nainen tykkää? Mitä se haluaa lukea? Meidän pitäisi nyt onnistua pääsemään NAISen pään sisään. Noinniinkuin kuvainnoillisesti tietenkin.

Nyt pitää miettiä tosi tarkkaan ettei möhlitä...

- - - Updated - - -

Nyt sitten tarkkana, mä luotan teihin kuntit. Mun pitää lähteä käymään nyt kohteessa mutta älkää nyt sohlatko tätä hommaa!

- - - Updated - - -

Vielä vanha temppu tähän ennen lähtöä, katoppas Sanze:

mopsi1.jpg

Hieno suunnitelma ja vielä hienompi toteutus, paitti että tuo mopsi näyttää vähän alienilta.

Kannan nyt itsekin korteni kekoon tämä homogeenisen palstan monipuolistamisen puolesta. Kuva nyt kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa. Tässä siis kaikille yksilahkeisille:

puppy.webp

Ja tässä on tavallaan kaikille jotain, kun kuva on olutmainoksesta :)

Vynssivärssy - jokaiselle jotakin

Tunnet kutinan, kitinän ja tulehduksen varmaan
oloasi häiritsee arkena tasaisen harmaan
Mutta vynsseillä näillä, oikein annosteltuna et ole enää heikoilla jäillä

Aaseekolmekomfort illoin, ei peräaukko enää kutia
sheriprotektneo tällöin ja silloin, saat perssilmääsi rauhassa sutia

vagisania kun livautat valolta piiloon, alkaa hommat luistaa
kanesteenkombin suppo sisäiseen kutinaan ja voide ulkoiseen kun muistaa

mutta peräpukamavynssiä sormella ei levitetä ei
paperin avustuksella siitä selviää kuulemma hei!

- - - Updated - - -

Mä otin tämmösen runollisen näkökannan tähän hommaan nyt. Sisältää tuotesijoittelua!

Tunteikas runo, jotenki ihan sydämmestä otti tuota lukiessa.

Tuo on varmaan niitä runoja joita on hyvä kuiskia kauniin naisen korvaan puistonpenkillä auringonlaskua katsellessa.

cute-kitten-babies-pets-and-animals-wallpaper.webp

Hei, naapurirapussa rempataan taas:

7.00-8.34: Porausta
8.35-9.14: Hiljaista
9.15-9.17: Vähän jotain vasarointia
9.18-9.32: Hiljaista
9.33-9.35: Vähän jotain nauramista
9.35-Nyt: Hiljaista. Röökiä ja kahvia.

Oikeesti remppamiehet, vetäkää hanskaan.

Uskaltaako neuletta (50 % akryylia, 50 % villaa) pestä muitten vaatteiden seassa, vai kannattaisko se pestä yksinään pesukoneessa olevalla villa pesuohjelmalla? Tähän mennessä oon käyttänyt sitä pakastimessa ja parvekkeella :D

Mitä se pesulappu sanoo ? Itse laittaisin ehkä villaohjelmalle....aargh, taidan olla hyvä kotirouva.

Paikkaan tässä vielä vähän tuota mopsi-kommenttia. Olen kuullut naisten pitävän mani- ja pedikyyreistä ja sen semmoisista, joten katsokaas:

viila2.webp

Kyllä...sähköinen kynsiviila!

Back
Ylös Bottom