Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukaan taloyhtiössä ei tunnu käyttävän lämmitystolppia, onko niillä kaikilla muka webasto? Itseä nyt vaan arveluttaa, että onko nuo pöntöt edes toimivat, kulkeeko siellä virta, lämpiääkö mun auton moottori? Tottunu kaikenlaisiin surinoihin jne mutta ei tuosta kuulunu mitään. Ois se kiva ku ei tartteis kylmäkäynnistellä melkein -10 asteen lämpötiloissa.

Ne ei oo vaan viä hokassu, että lämpötila on laskenut pakkasen puolelle. Koklaa jotain muuta sähkövempelettä siinä tolpassa tuleeko siihen höökiä vai nöy.

Selvisin Ideapark-reissusta hengissä. :urjo: Vitusti ihmisiä.

Tässä mä oon.

Niin ihana aina.
Hyvä. Ajattelin jo että oletko mahdollisesti haukannut haulikon piipun kun ei ole näkynyt.

Kukaan taloyhtiössä ei tunnu käyttävän lämmitystolppia, onko niillä kaikilla muka webasto? Itseä nyt vaan arveluttaa, että onko nuo pöntöt edes toimivat, kulkeeko siellä virta, lämpiääkö mun auton moottori? Tottunu kaikenlaisiin surinoihin jne mutta ei tuosta kuulunu mitään. Ois se kiva ku ei tartteis kylmäkäynnistellä melkein -10 asteen lämpötiloissa.

Kytket roikan kiinni ja kuuntelet alkaako moottoritilasta kuulua kevyttä napsahtelua.

Oli muuten työmaalla rauhallista tänään, ei paljon puhelimet rallattanu.

Selvisin Ideapark-reissusta hengissä. :urjo: Vitusti ihmisiä.

Mää en sitten yhtään tykkää Ideaparkista. Jotenkin ärsyttää, kun ei saa edes happee välillä vaan ihmisiä joka puolella ja sisällä pitää pörrätä koko ajan. Treelle keskustaan mielummin, niin saa välillä kauppaa vaihtaessa käppäillä pihalla.

Mää en sitten yhtään tykkää Ideaparkista. Jotenkin ärsyttää, kun ei saa edes happee välillä vaan ihmisiä joka puolella ja sisällä pitää pörrätä koko ajan. Treelle keskustaan mielummin, niin saa välillä kauppaa vaihtaessa käppäillä pihalla.

Oulussa kaikki on paremmin.

Mä ajatteli panna myös maata ennen huomista klo 2kymmentä. Tv: vokot from #läsnä

- - - Updated - - -

#huutonaurua

- - - Updated - - -

#Johnny tykkää

Janna juttu, Ryanairin lennot olivat tanaan halvempia kuin muutama viikko sitten. Niidenhan pitaisi vain kallistua mita lahemmaksi lahtopaivaa mennaan?! Vaikka ei silla, £160 edestakaisista lennoista Suomeen on joulun aikaan aika hyva hinta.

#läsnä
#mur
#enpty

image.webp

Back
Ylös Bottom