Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos henkilö asuu vuokralla, niin kyllä mä kuntit sanon että ennemmin kannattaa ottaa SuomiJellona tattoo kuin maksaa vuokra. Fist things first.

- - - Updated - - -

Huomenna käsivarteen tattoo, "Hamina"

- - - Updated - - -

omaa materiaalia, kiitos kiitos

- - - Updated - - -

Onko futeri linjuriautossa?

Mutta jos asuu pankinomistamassa omassa pitkästä tavarasta tehdyssä kämpässä, voi ottaa ihoonsa mieluummin kuvan esimerkiksi aasian suunnalla käytetyistä konekirjoituksessa tarvittavista skilsseistä. Mieluummin kuin makselee pankille omista rahoista mitään.

- - - Updated - - -

Olen kyllä. Linjurissa. Selvin päin.

- - - Updated - - -

Taas tuli laatuvitsiä ja mulla ei ole edes kahvia tässä. Vähän niinku menis hukkaan.

Jotenkin mun on hirveen vaikee ajatella semmosta tilannetta että olis linjuriautossa selvin päin.

- - - Updated - - -

Se tilanne huutaa soppaa.

- - - Updated - - -

Harmittaa jonniinverran, ei taida olla salihommiin tästä pojasta. Poskiontelontulehdus?

Kyllä. Mukavinta esim taksilla matkustamisessa esim juovuksissa on juuri se äveriäs olo, mikä tulee siitä kun hukkaa sinne penkkien väliin sen verran rahaa, että sillä olisi ostanut halpakaupasta kelvollisen kompuran.

- - - Updated - - -

Kerran rrrrruisrokissa pudotin taksin penkin väliin kämmenpuhelimen. Olin sen verran suurpiirteinen että kun luulin sen kolahduksen johtuneen sytkärin putoamisesta niin en vaivautunut nostamaan. Se puhelin jäi sinne mutta sytkäri oli onneksi tallessa!

- - - Updated - - -

Nyt jätkä lähtee, jos minusta ei kuulu niin NAISkuljettaja on jälleen kerran törttöillyt.

Ai kamala. Mun pitäisi mennä illalla rytmikorjaamolle, mutta ei huvita koska illan artisti ei niin kiinnosta. Menen kuitenkin, kun serkkulikka niin nätisti pyysi.

Entäss, jos: sielä olisi Samuli?

[video=youtube_share;DHVBi3XBRYY]http://youtu.be/DHVBi3XBRYY[/video]

Tänään on Samulin päivä. Samulikin itkee.

[video=youtube_share;DHVBi3XBRYY]http://youtu.be/DHVBi3XBRYY[/video]

Olipa niin paska keli ajaa, ku aamulla tuli lumi maahan. Vituttaa oikein. Motarillakin osa ajoi kuuttakymppiä satasen sijaan. :D

Näin teki. Jouduin vaihtaa talvikumeihin vaikka en ollu vielä ajatellu. Tehdä sitä.

- - - Updated - - -

#ämmälänkylä

Back
Ylös Bottom