Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mein gott! Niin vähän, ja lahjalista ammottaa tyhjyyttään. Mitään ideoitakaan ei oikein ole. Jos en nyt sitten hae autoliikkeestä jotain audia tai bemaria, jotenkin lämmennyt ajatukselle farmariautosta.
Kuten naurujoogaa, mihin minäkin saattaisin tulla jos vaikka vaan uhattaisiin pistoolilla ja pidettäisiin viritettyjä ketunrautoja kullin lähistöllä. Ja isää lyötäisiin maksaan siinä vieressä.
Lopuksi siellä syötäisiin soijarouheesta tehtyä "pihviä".
Pitäisiköhän minun selvittää mitä tuo ristifitti oikein on. Jos se on Jeesuksen jumppaohjelma niin en kyllä uskalla tehdä, tulee vielä sitouduttua johonkin peloittavaan.
Jotenkin helppoa kun on noita koiria ja farmari on vähän niin kuin pakko olla.
Mulla ei niitä ole, mutta siihen menis niin näppärästi aselaukut. Ja A-tarvikkeita. Ynnä muuta elämälle välttämätöntä.
Mulla ei niitä ole, mutta siihen menis niin näppärästi aselaukut. Ja A-tarvikkeita. Ynnä muuta elämälle välttämätöntä.
Maksasta kun tuli puhe, alkoi tekemään mieli maksamakkaraa.
Kyllä. Ja onhan se nyt mukavaa, kun voi uudet patjat kiikuttaa kotiin omassa autossa, eikä tartte pakua lainailla.
Ja farmarissa voi hyvin penkit alhaalla myös nukku esim. väijyreissulla, kun jalat ei kanna majapaikkaan.
Hirven maksaa söin viime vkonloppuna. Suhtaudun vähintäänkin epäilevästi sisäelimiin, mutta se oli kyllä hyvää.