Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites tämmönen hypoteettinen tilanne: paltsu alkaa klo 10.00, valmistautuminen välttävä miinus, onko mitään mahkuja saada lihaksilla tätä hommaa kotiin?

Tottakai on.

a) vastaanottajaosapuoli viehättyy, ja antaa seksuaalia
b) vastaanottajaosapuoli pelästyy, ja antaa seksuaalia.

Toivottavasti sukupuoli natsaa omiin viehtymyksiin, jottei tarvitse työajalla tehdä mitään vastenmielistä.

Eli bitsipäivä sulle. En ole enää kateellinen.

- - - Updated - - -

Paitsi jos pääset biitsille asti, ja siellä on niitä pukeutumiseen, tai pukemattomuuteen avarakatseisesti suhtautuvia auringonottajanaisia, jotka ovat pitäneet itsestään huolta ja joiden geeniperimä on mahdollistanut Y-kromosominkantajan näkökulmasta mieltänostattavanmallisen ja -muotoisen ruumiin.

:biitsille, matkalla:

tumblr_mp7tusirub1qhvt8fo1_1280_1.webp

- - - Updated - - -

Yhtellä on kissansilmä mennyt rikki. Onkohan keulinut yli?

- - - Updated - - -

Toisellaki on.

- - - Updated - - -

Silmäni havaitsevat vain yhten, ehjän, kissansilmän.

- - - Updated - - -

Neljä saparoa.

- - - Updated - - -

Muita havaintoja?

Ei jatkoon.

- - - Updated - - -

Ratiosta tuli Haloo Helsingin piisi, missä sanoituksena käytettiin sanaa "peipi". Säe meni jotakuinkin näin: "peiipi, peipipeipipeipi, peiiiipi, peipiepiepeiiepeieipe..". Mulla tuli vähän oksennusta suuhun ja suljin ration. Moisiolle käännän vasta kymmeneltä.

- - - Updated - - -

Miksi Valvira ei kiellä paskaa musiikkia ratiosta?

- - - Updated - - -

Esim. täyskielto kaikelle, missä Kerkko Koskinen vaikuttaa.

- - - Updated - - -

Ja muille hänen kanssaan vaikuttaneille kommunisteille.

Minä oon kyl aika varma et tuolla lailla pöksyittä on ikävä ajella. Siinähän rullautuis nivusnahka jatkuvasti ja tulis nirhaumia. Näkeehän sen jo tuostakin että bitsit ajelee biitsille seisaaltaan.
Kaikenlaisia ikävyyksiä sitä...

Ja samalla voitaisiin kieltää sketsi- ja elokuvahahmoihin perustuvat ministerit hallituksesta.

- - - Updated - - -

Toivottasti puolustus- ja pääministerimme jyrähtävät Venäjälle tänään jostain. Tulis vähän turvallisempi olo.

Eli bitsipäivä sulle. En ole enää kateellinen.

- - - Updated - - -

Paitsi jos pääset biitsille asti, ja siellä on niitä pukeutumiseen, tai pukemattomuuteen avarakatseisesti suhtautuvia auringonottajanaisia, jotka ovat pitäneet itsestään huolta ja joiden geeniperimä on mahdollistanut Y-kromosominkantajan näkökulmasta mieltänostattavanmallisen ja -muotoisen ruumiin.

No hei. Eilen vedimmä iltalenkin biitsin vierestä. Näin mun hajataiton korjaavien peililasien takaa aivan ilkipaljaat rintalihakset. Ilman lihaksia. Ja päällä outoa kudosta. Voisin sanoa nähneeni moiset aiemminkin. Ainakin uunin vieressä roikkumassa. Mutta mun patalaput ei oo niin ryppyset. Sain pienen hävettävän heijarin. Joka huomattiin kämpillä. Olisin halunnut hetken itselleni. Vaadittiin piilottamaan se. Hänen underarmour shortseisiinsa. Pimeässä ovi kii. Ja hiljaa ettei pikkusisko herää. :( nyt mulla on käytetty olo. Tyhjä olo. Tässäkö se oli. Ja nyt vaaditaan kantamaan ostoksia. Väitetään että siks kun on vahvat käsivarret. Minä väitän että alistamisen ja esineellistämisen takia.

Mutta anyway tänää oon biitsipäivä. Jotta näkisimmä lisää noita juttuja hihihi

Aamu alkoi verikokeella. Vihaan piikkejä. Biitsillekään viitsi lähteä kun tuo käsivarsi näyttää nyt siltä kun olisin heroiinia siihen lykänny viimeset 5 vuotta. Lapset pelästyy.

Back
Ylös Bottom