Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Treenit jos siinä välissä vetäis.

Meekkö forevölle?

- - - Updated - - -

Hihih. Minä pääsin yöllä Heikelän mukana Suomen Joutseneen ja siellä juoksin Harria karkuun. Oltiin Tampereella.

Yritit naisille tyypillisesti esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka sakset ovat olleet monena yönä auki juuri Harrille. Tyypillistä. Niin tyypillistä.

Ja taas. Klo 7.15-8.00 saatananmoista poraamista ja sen jälkeen täys hiljasuus. Haistakaa remppaäijät nyt pitkä paska oikeesti. Vois vihanpurkua silmällä pitäen vaihtaa vaikka renkaat.

Ja taas. Klo 7.15-8.00 saatananmoista poraamista ja sen jälkeen täys hiljasuus. Haistakaa remppaäijät nyt pitkä paska oikeesti. Vois vihanpurkua silmällä pitäen vaihtaa vaikka renkaat.

Siellä käydään nähtävästi poraamassa vähän niin kuin OTOna. Ja sitten taas virkeänä leipätyön pariin. Kyllä pieni aamuporaaminen ennen työpäivää varmasti virkistää ;)

Ei ole ollut Harrille mikään auki!

Mitenkähän sitten irman yösäilö ja komuuttihommat pyörii? Sehän tässä nimittäin vähän mietityttää

- - - Updated - - -

fak mä onnistuin tulehduttamaan mun takareiskat, ryssien kommando-ohjelmasta (sarja max kax yhdyntöjen välissä) suoraan arrrmottomaan podailuun. Nyt ei meinaa päästä portaita, varsinkaan alas, huonoa on ylösnousemuskaan.

- - - Updated - - -

Siinä ryssien märkäpukukommando ohjelmassa vedetään maasta siis suihkukaapissa. Maksimi ykkönen, suihku auki koko ajan niin kylmällä kun tulee. Ja kossua ei juoda siinä samalla, sitä vaan ajatellaan.

Aloin yhtäkkisesti himoitsemaan jotain suuhun pantavaa.

- - - Updated - - -

Ehkä myös munkkien välissä voisin imaista sämpylän naamioon. Tai piirakkaa.

- - - Updated - - -

Kunnon hilloinen munkki kermahunnulla.

- - - Updated - - -

Mutta onneksi kohta on se aika päivästä, että saa laittaa lihaa piiloon.

- - - Updated - - -

Takareisikaaribaarissa suurin osa nielee.

- - - Updated - - -

Empiirisen tutkimukseni jälkeinen päätelmä.

Sama homma, esim grillikylki, ylikypsä mutta ei silti mikään kuivakka rupsu. Ehkä riisipiirakka, NAISen käsin tekemä, lämmin, vähän jotain maalaiskinkkua, kenties gouda siivu, suolakurkkuviipale.. munavoi hyvin kiitos, ja koko satsi alas pitkällä lasillisella huurteista piimää.

- - - Updated - - -

Kaffeplörö siihen perään. Pahvimukista kiitos ja pikkutippa kermaa.

- - - Updated - - -

Oikein perskahveet

- - - Updated - - -

Mä käyn elämäni viimeistä kertaa Hämeenlinnan TEKNSOPILIKsessa huomenissa niissä merkeissä, kukahan vakoilis lounaspuhvetin tarjonnan?

Toi on niin vitun totta. Remppaäijät vittuillaakseen aina poraa tohon aikaan ja sitten ne vetää kaffea ja röökiä loppupäivän. Haistakaa rempaäijät paska.

Mä käyn elämäni viimeistä kertaa Hämeenlinnan TEKNSOPILIKsessa huomenissa niissä merkeissä, kukahan vakoilis lounaspuhvetin tarjonnan?

Jos tarkoitat Amican ruokalaa, niin huomennahan sielä on:

LOUNAS
Broileria ja maustettua sipulia jogurttikastikkeessa (L, G, VS, A)
Höyrytettyä riisiä (L, G, M)

LOUNAS
Lohikiusausta (L, G, *, A)

KASVISLOUNAS
Kasvisbolognesetäytteiset paprikat (L, G, *, A)

ERIKOISANNOS
Yrttimaustettua porsaanfileetä (L, G, M, *)
Tummaa paistinkastiketta (L, M, A)
Parmesanperunoita (L, G, A)
Höyrytettyjä porkkanoita (G, VL, A)
Kasvistäytteistä pitaleipää (L, VS, A)

JÄLKIRUOKA
Kuningatarkiisseliä (L, G, M, Veg)

- - - Updated - - -

Mä lähden sinne muuten nyt!

Not so very bad.. Lähtiskö porvarikaistalle porsaanfileen kiilto silmissä vai tyytyskö broitsuun..? Täytyy miettiä sitä koko yö, nukkumatta silmäystäkään.

Tajusin tossa viikonloppuna lenkkeillessäni vesisateessa, että syksy on tavallaan ihan hiton siistiä aikaa. Rauhallista ja kaunista. Onkohan minussa jokin pienen pieni vika tai muu vastaava.

girls-on-bikes-cycling.webp

Back
Ylös Bottom