Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin hetken mielijohteesta pyöräilee ja enhän mä tietenkään osannut pukea tarpeeksi. Ei mulla edes ole kunnon syysvaatteita. :jahas: Otin semmosen 20min rapusuihkun, kun tulin takas ja silti ihan jäässä.

Kai se treenin aika taas olisi.

Kyllä väsyttää, ja "asiakas" jota kutsun tässä leikkisästi nimellä vittunaama, soitti suoraan kämmenpuhelimeen vain vittuilutarkoituksessa. Tuli paha mieli ja verenpainetta --> kahville

Mitä ihmettä, ei väsytä aamulla. Tänään tapahtuu varmasti jotain karvimaa. Balanssin on pysyttävä.

Ihmettelin ihan samaa kuudelta aamulla ku alko herätys pärisee vieressä :O ...Poikkeus(aamu) vahvistaa säännön? Huomenna siis väsyttää taas.

Ihmettelin ihan samaa kuudelta aamulla ku alko herätys pärisee vieressä :O ...Poikkeus(aamu) vahvistaa säännön? Huomenna siis väsyttää taas.

Näin tämän on varmasti oltava. Tai sitten minulle (ja ehkä sinulle [tai sitten olet poikkeus säännössä]) on muodostunut jokin harvinainen solumutaatio, joka poistaa väsymyksen.
Sormet ristiin jälkimmäisen puolesta. Huomenna sen sitten tietää...nyt toisaalta jännittää niin paljon, että tuskin saan nukuttua. Mahtaako toimia silti.

Huomena, ja niin, kahvia, paljon.
Se on pyykkipäivä, illalla onkin sitten seuran palaveri kakkukahvien merkeissä, merkkipäivä nääs. Treenit jos siinä välissä vetäis.

Lankapuhelin kaikille kiitos ja saldoraja.

Omassa langattomassa säteilypuhelimessani on mahdollisuus kirjoittaa asiakkaan nimi puhelimen muistiin, joten kun puhelin soi, siinä lukee esim. "Mulkku" tai vaikka "Älä vastaa, odota mailia".
Edellämainitut vaan siis esimerkkejä, millaisia sanoja kirjaimilla voi saada aikaan puhelimen muistiin. Tätä ominaisuutta ei lankapuhelimessa ei muinoin ollut.

- - - Updated - - -

Saldorajaa kyllä kannatan monille.

Back
Ylös Bottom