Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[video=youtube_share;dDY2_SAlJAw]http://youtu.be/dDY2_SAlJAw[/video]

Hänkin tykkää tästä...:D
3163_6f5f.jpeg

Ötyä...

Hei Pyssymies, valvotko ihan piruuttasi niin pitkään, että voit heittää tänne aina samat shitit? :)
Ootsäkyllääijä!

En enää. Ennen kyllä. Nykyään perheellinen mies ja yleensä jo nukkumassa tähän aikaan. Perheen tytsyt reissussa, joten vähän pidempään valvon...Ennenvanhaa olin aika aktiivinen tässä ketjussa, kun yöduunissa olin ja rytmi oli iltapainotteinen.Taitaapi olla yli 1500 viestiä postattuna öisin, tähän ketjuun...:)

Tätä kerhoa olen täältä jäänyt kyllä kaipaamaan..:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oijoi, ei pysty nyt yönselkään kuuntelemaan tuota videota, kun on niin herkkä naapuri :) Kitarointi itsessään näytti kuvamateriaalin perusteella sen verran intresantilta, että olisi mitä ilmeisimmin sopinut "Kitaristit hei painukaa kuuseen" -säikeeseen tai vaihtoehtoisesti ketjuun "Levyraato". Mahdollisesti tunnustelen melodiat huomenissa. Tai mene ja tiedä, ehken. Saatan silti palata pyytämättä (faksilla kuten Annelille) aiheeseen.

Pakko heittää vielä snadit tähän. Jotain tytsyjä sun leipeillä tuntuu päivin öin olevan ... siis niinkuin hanskaamaasi kuvamateriaalia ajatellen. ;)

Juu,
kun kissa on poissa, kollilla on aikaa hyppiä pöydällä...:D. Löytyi muutama hyvä paikka, joissa päivittäin vaihtelee tuo laatutarjonta...

Kitarasta tulikin mieleeni...Ja sitten :zzzz: Ötyjä. CU!

Ja jotta ei ihan offiksi mene, niin tässä kauniiden unien takeeksi, kiva ylläri...
3001_48aa.jpeg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sanotaan nyt vilpillisesti näin:
En ota kantaa, kumpi ylemmistä kuvastoista oli asiallisempi. Ettäs nyt sekin sitten on tiedossa.

P.S.
Kohta huomenta, tiedä sitten senkään hyvyydestä.

Tiedättekös kuntit, ja cuntit, minä istun täälä sisätyöpaikassa nyt vähän niinkuin vahingossa kauluspaidassa. Hyi saatana. Piti olla retki Kotkanpesään, mutta se onkin vasta 17.11.. Ajattelin vähän koreilla vaatteilla, etten näytä ihan rantojen mieheltä sielä muiden kauluspaitaklovnien seassa. Tuntuu niin kusetukselta koko homma nyt. Kehtaakohan sitä mennä etes syömään mitään koko päivänä. Kaikkihan kattoo nenänvarttaan pitkin erittäin pilkallisesti minua.

Aijuu. Ei sillälailla hirviästi kiinnosta. Olenhan viileä tyyppi.

Pisteet sloggille. Kyl slogginainen varmasti osaisi kyydittää mua pyörällään juuri oikein eikä hätäilisi kipuilevan polven aiheuttamaa hidasta löntystämistäni. Hieno on slogginainen.

"Kolmostehtävässä valitset ihan minkä vaan sen tehtävän kaksi sanaa ja teet niistä siis kaksi lausetta."
"Nii mitä tässä kolmosessa piti tehä?"
"Valitset mitkä vain kaksi sanaa siitä tehtävästä ja teet kaksi lausetta jossa käytät niitä kahta sanaa."
"Niin mistä mä otan ne sanat?"
"Siitä kolmostehtävästä."
"Pitääkö olla niitä mitkä me on ympyröity?"
"Ei. Saa olla mikä vaan niistä koko tehtävän sanoista."
"Niin saako valita mitkä vaan kaks sanaa tästä tehtävästä?"
"Saa."
"Niin miten mä teen ne lauseet?"

Mä oon nukkunu ihan liian vähän... Onneks on oikeen ekstralyhyt päivä.

Tiedättekös kuntit, ja cuntit, minä istun täälä sisätyöpaikassa nyt vähän niinkuin vahingossa kauluspaidassa. Hyi saatana. Piti olla retki Kotkanpesään, mutta se onkin vasta 17.11.. Ajattelin vähän koreilla vaatteilla, etten näytä ihan rantojen mieheltä sielä muiden kauluspaitaklovnien seassa. Tuntuu niin kusetukselta koko homma nyt. Kehtaakohan sitä mennä etes syömään mitään koko päivänä. Kaikkihan kattoo nenänvarttaan pitkin erittäin pilkallisesti minua.

Aijuu. Ei sillälailla hirviästi kiinnosta. Olenhan viileä tyyppi.

Onko teillä siellä palaveri minun syntymäpäivästäni? Juhlistatteko niitä siellä suunnassa jotenkin erityisellä tavalla?

Onko teillä siellä palaveri minun syntymäpäivästäni? Juhlistatteko niitä siellä suunnassa jotenkin erityisellä tavalla?

Ops, kiinni jäätiin ns. housut kintuissa! Kyllä me todellakin juhlistamme Ass-joen Irman syntymäpäivää. Tätä on suunniteltu itseasiassa jo edellisen kvartaalin alusta asti. Paltsuissa on istuttu aivoriihessä, laadittu toimenpidesuunnitelma, vastuunjakotaulukko, työturvallisuussuunnitelma ja strategia akuutin vihamielisen hyökkäyksen kohteeksi joutumiselle, jonka suorittaa yläosattomissa, tai täysin alasti sopusuhtaiset ja silmälle helpot nuoret, mutta laillisen ikäiset, kuvallisten hakemusten ja pitkällisten haastattelujen perusteella valitut vastakkaisen sukupuolen edustajat.

Kaiken tämän lopputulemana juhlistamme takasämpyläleipurin merkkipäivää uloslounaalla, vaihtoehtoina ovatten tällä hetkellä kana-pekoniwokki, tai burgundin pata riisillä.

- - - Updated - - -

Jälkkäriksi, kahvi, onely.

Ops, kiinni jäätiin ns. housut kintuissa! Kyllä me todellakin juhlistamme Ass-joen Irman syntymäpäivää. Tätä on suunniteltu itseasiassa jo edellisen kvartaalin alusta asti. Paltsuissa on istuttu aivoriihessä, laadittu toimenpidesuunnitelma, vastuunjakotaulukko, työturvallisuussuunnitelma ja strategia akuutin vihamielisen hyökkäyksen kohteeksi joutumiselle, jonka suorittaa yläosattomissa, tai täysin alasti sopusuhtaiset ja silmälle helpot nuoret, mutta laillisen ikäiset, kuvallisten hakemusten ja pitkällisten haastattelujen perusteeella valitut vastakkaisen sukupuolen edustajat.

Kaiken tämän lopputulemana juhlistamme takasämpyläleipurin merkkipäivää uloslounaalla, vaihtoehtoina on tällä hetkellä kana-pekoniwokki, tai burgundin pata riisillä.

- - - Updated - - -

Jälkkäriksi, kahvi, onely.

Te siis juhlitte paremmin kuin minä itse! Hyvä, että jossain tämä suuri merkkipäivä muistetaan.

Entäs lahja? Kai hankitte sellaisen minulle?

Back
Ylös Bottom