edit. Ai-joo, noin laskut voisi maksaa,olen ollut aina vähän huono siinä:jahas:
Se on kyllä tympeetä puuhaa. Ei tuu ikinä valmiiks. Aina niitä jaksaa tulla. Lisää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
edit. Ai-joo, noin laskut voisi maksaa,olen ollut aina vähän huono siinä:jahas:
Se on kyllä tympeetä puuhaa. Ei tuu ikinä valmiiks. Aina niitä jaksaa tulla. Lisää.
Pins-etuasiakkaana elämä mulle hymyilee.
Juu, tihrustaa niitä viitteitä ja tilinumeroita ja muutenkin. Pitäis varmaan postiluukku teipata jos niiden tulo vaikka lakkaisi, toisaalta luottotiedotkin on ihan jees.
Jos oikein ahdistaa, kannattaa investoida muutama kymppi viivakoodinlukijaan ja enää tarttee pelata viivakoodin ammuntaa verkkopankissa.
No nyt minun tekee mieli keksiä.
Jätemaksu taitaa olla ainoa, jota eivät vitullakaan lähetä e-laskuna suoraan tilille hyväksyttäväks. Ja tablitskan/älyluurin verkkopankkisovellus lukee viivakoodit kameran kautta, joten ei sitäkään tarvi naputella. :o
Jos oikein ahdistaa, kannattaa investoida muutama kymppi viivakoodinlukijaan ja enää tarttee pelata viivakoodin ammuntaa verkkopankissa.
Kyllä yksi Pims-loora tekis poikaa nyt.
Tai sitten sellainen täytekeksi..Kyllä yksi Pims-loora tekis poikaa nyt.
Mitä meinasit keksiä?No nyt minun tekee mieli keksiä.
Hyvää maanantaipäivää! Näiden biisien voimalla maailma tuntuu aavistuksen verran kauniimmalta paikalta elää, näin syksyistä alkuviikkoa kohden: