Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin muuta prodea joisinkaan, jos kukkaro vaan kestäisi. Näköjään ovat itävaltalaista alkuperää.Ihan miten nyt tuntuukin. Ei voi oikein olla oikeaa yhtä asentoa.Hack kyykky jalat levyn ala vai yläosassa?
Minkä ikäisenä Mike alotit valokuvaamista harrastaa?
Ja millonka si aloit ammatiks kuvamaan?
Mekaanisena pudotussarjana, vinopenkki - tasapenkki - alaviistopenkkiMitkä liikkeet triplasarjaan rinnalle?
En ole kuvannut kansia enää. Virtamo kusetti mua ja jätti pystyyn 3500 euroa. Fightsport vaihtoi kuvaajaa heti kun päätoimittaja vaihtui. Viimeisin kansi Hesarissa. Joku kuntoliite viikonloppuna.Mites Mike 100 kannen projetkille tällä hetkellä kuuluu? Mennäänkö jo toisella sadalla?![]()

Mekaanisena pudotussarjana, vinopenkki - tasapenkki - alaviistopenkki
En ole kuvannut kansia enää. Virtamo kusetti mua ja jätti pystyyn 3500 euroa. Fightsport vaihtoi kuvaajaa heti kun päätoimittaja vaihtui. Viimeisin kansi Hesarissa. Joku kuntoliite viikonloppuna.
katso liitettä 121026
Oon niin perkeleen huono myyjä, etten tule myytyä ollenkaan. Olis jollekin agentin paikka, 30% provikka kuvauksista.Oletko markkinoinut noita kuviasi moneen lehteen. Tuntuu, että on niin pirun huonoja monien lehtien kannet ja niissä tarvittaisiin hyviä kuvaajia. Suoraan sanoen kannet on yleensä helvetin tylsiä.
2 kertaa.Monestiko Virtamo on nyt sua kusettanut tässä matkan varrella?
Oon niin perkeleen huono myyjä, etten tule myytyä ollenkaan. Olis jollekin agentin paikka, 30% provikka kuvauksista.