Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Fastin Smoothieta.

Protein Smoothie | Fast Sports Nutrition

protein_smoothie.jpg

Mitkä liikkeet triplasarjaan rinnalle?
Mekaanisena pudotussarjana, vinopenkki - tasapenkki - alaviistopenkki

Mites Mike 100 kannen projetkille tällä hetkellä kuuluu? Mennäänkö jo toisella sadalla? :)
En ole kuvannut kansia enää. Virtamo kusetti mua ja jätti pystyyn 3500 euroa. Fightsport vaihtoi kuvaajaa heti kun päätoimittaja vaihtui. Viimeisin kansi Hesarissa. Joku kuntoliite viikonloppuna.

10320474_10152685028228895_2035884629057546888_n.webp

Mekaanisena pudotussarjana, vinopenkki - tasapenkki - alaviistopenkki

En ole kuvannut kansia enää. Virtamo kusetti mua ja jätti pystyyn 3500 euroa. Fightsport vaihtoi kuvaajaa heti kun päätoimittaja vaihtui. Viimeisin kansi Hesarissa. Joku kuntoliite viikonloppuna.

katso liitettä 121026

Oletko markkinoinut noita kuviasi moneen lehteen. Tuntuu, että on niin pirun huonoja monien lehtien kannet ja niissä tarvittaisiin hyviä kuvaajia. Suoraan sanoen kannet on yleensä helvetin tylsiä.

Monestiko Virtamo on nyt sua kusettanut tässä matkan varrella?

Oletko markkinoinut noita kuviasi moneen lehteen. Tuntuu, että on niin pirun huonoja monien lehtien kannet ja niissä tarvittaisiin hyviä kuvaajia. Suoraan sanoen kannet on yleensä helvetin tylsiä.
Oon niin perkeleen huono myyjä, etten tule myytyä ollenkaan. Olis jollekin agentin paikka, 30% provikka kuvauksista.

Monestiko Virtamo on nyt sua kusettanut tässä matkan varrella?
2 kertaa.

Back
Ylös Bottom