Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menenpä sitte töijen jäläkee autopajalle. Alakaa tuulettimet pöhistä!

Varo ettei ne muuta autoasi tällaiseksi:
ferrari_113470c.webp
4,5 l V8, 596 hv ja 540 Nm ois ihan kivat, mutta eihän kukaan tuon väristä voisi tosissaan haluta. Eihän?

Minä tarkoitin kotimaisia Miehiä. Ajavat pääsääntöisesti harley-davidson merkkisillä moottoripyörillä liivit päällä.

Noniin, jakpotin 60 miltsiä meni vanhalle yksinäiselle lapsettomalle sydänvikaiselle eläkeläiselle. Veikkaisin, että Espoon seurakunnalla on pian vähän enempi pettua pöydässä.

Ei sillä, että katkera oisin. Huomisen 16 megaa oon varannu jo itselleni.

Noniin, jakpotin 60 miltsiä meni vanhalle yksinäiselle lapsettomalle sydänvikaiselle eläkeläiselle. Veikkaisin, että Espoon seurakunnalla on pian vähän enempi pettua pöydässä.

Ei sillä, että katkera oisin. Huomisen 16 megaa oon varannu jo itselleni.

Saanko lainata viestiäsi kaatiketjuun?

- - - Updated - - -

Vitut.

Heterot peenikset olis aika myyvä punk-yhtyeen nimi.

Pitää olla vähä aikaa päivällä tekemättä mitään niin jaksaa taas tehdä illalla retinalla etätyötä. En aijjo kyllä kään olla yhtä ahkera tänään, kun eilen. Olen nimittäin näppäillyt retinaa työn merkeissä viimeisen kerran n. klo 01:34, tänään.

- - - Updated - - -

Tänä aamuna, pelkkä kahvi.

Back
Ylös Bottom