Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähtis vaikka nukkumaan. Jätän tähän tällasen veikeän biisin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä..

oli näköjään hyvät jalkapallopelit, kun nukahdin sohvalle...:)

Retinaetätyömies täälä huomenta. Kohta lopetan ja lähden työmaalle.

- - - Updated - - -

Jatkamaan, samaa hommaa jota tein ehtoolla ja ny aamulla.

- - - Updated - - -

NAISkuva-ketjut. Negative.

Jes, torstai! :dance: Suihkuun ja vitskunappulat sekä aamutee nassuun, :)

Täälä ollaan kuntit paiskittu jo tunti lähityötä. On tää lähestyvä lomailu kauheeta kun lähes kaikki, ainaki puolet, pitää saada kuntoon ettei tarvi lomalla tulla.

- - - Updated - - -

Iltatyttö, check. Ei huono, nuori.

- - - Updated - - -

funkille sopiva

Tytöt on likaisia. dirty. ja perky. Niinku tää:
mudgirl2.webp
Tosi likainen. Saippuaa antaisin.

Koskas se ihana ny lähtee kyläilee tännepäin? :D

Olisit ees risteilylle voinu lähteä!

Kyllä mä voisin ainaki ens vuonna siellä käydä kerran.:D

Risteilyillä on liikaa porukkaa ja laiva keinuu.

E. Viimeviikkoinen Tallinnan reissu oli poikkeus. Sinne lähdin mielelläni laivailemaan, kun kerta pääsin vierailemaan paikallisessa mielisairaalassa.

Minä en oo ihan varma, alkaako mulla viikonloppu jo tänään. Ei mulla huomenna ole ketään kelle tunteja pitää, kun ne kaikki juoksee jossain muualla. Niin, että tänään saattaa olla siis myös perjantai. Torstain ja perjantain yhdistelmä, eli ns. perstai. Tai torjantai. Soitin autofiksaajallekin. Kyllä oli kiva palvelu. "No kuule, minä tiiän että sinä oot nyt töissä, niin tulepa töijen jäläkeen käymään ni katotaa mikä siinä on. Pittäähän sinulla olla toimiva auto." Kyllä on mukavaa. Menenpä sitte töijen jäläkee autopajalle. Alakaa tuulettimet pöhistä!

Kundit hei, kundit! Mä oon täällä ja mä oon töissä.

Saisko ansiosidonnaisen sairaseläkkeen nykyisestä palkasta jos on päässä vikaa. Yks tyttö paikallisessa menomestassa sano et mulla on päässä vikaa. Joku 70% tästä liksasta riittäis ihan hyvin. Siihen päälle vuosittainen kuntoutus jossain etelässä. Reenailis siellä. Ja 10v välein todeittais, että vikaa on.

- - - Updated - - -

Joskus tuli radiostaki sellanen biisi, että valtio pitää huolen omistaan.

Kyllä mä voisin ainaki ens vuonna siellä käydä kerran.:D

Risteilyillä on liikaa porukkaa ja laiva keinuu.

E. Viimeviikkoinen Tallinnan reissu oli poikkeus. Sinne lähdin mielelläni laivailemaan, kun kerta pääsin vierailemaan paikallisessa mielisairaalassa.

Hyvä, etteivät sentää ottaneet sua ilmeisesti sinne mielisairaalaan sisään.

Vai ens vuonna... Ihan ku oisin kuullu tän saman ennenki. :D

Back
Ylös Bottom