Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...
...Raskasta sellaista!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää raskasta ötyä.

Kakka, mun kakkosnäyttö ei tykkää pitää taustavaloo (oletan olevan taustavalo häikkä) päällä. Vilkkuu vaan kuva.

Hyvää raskasta ötyä.

Kakka, mun kakkosnäyttö ei tykkää pitää taustavaloo (oletan olevan taustavalo häikkä) päällä. Vilkkuu vaan kuva.

Tavallaan liittyy asiaan...:D

1491601052.jpg

Haha!

Noo joo, pärjäsin minäkin. En vaan saanut kattella hynysen naamaa samaan aikaan, kun selasin pakkotoistoo. Nyt kuulu vaan ääni :D

- - - Updated - - -

Harvoin tota toista näyttöö pidän päällä. Mutta on se näppärä vaikka katsella youtube-videoo samalla, kun selaa nettiä. Katotaan, jos tuo tuosta vielä elpyy.

Haha!

Noo joo, pärjäsin minäkin. En vaan saanut kattella hynysen naamaa samaan aikaan, kun selasin pakkotoistoo. Nyt kuulu vaan ääni :D

- - - Updated - - -

Harvoin tota toista näyttöö pidän päällä. Mutta on se näppärä vaikka katsella youtube-videoo samalla, kun selaa nettiä. Katotaan, jos tuo tuosta vielä elpyy.

Olen ite harkinnut toista näyttöä, mutta tuo 748miljoonaa sai toisiin ajatuksiin. Auttaisikohan, jos hakisin lasillisen vettä...:D...No mut, vakava asia.Ei saa pelleillä. Kaksi näyttöä olisi kuitenkin aika jees...

On se välillä ihan näppärää, kun on kaksi näyttöä. Monessa hommassa siitä on apua, kun saa kaksi ikkunaa samaan aikaan auki.

Jos panis maata. Niinkun nukkuis. Varvaskin hajos, kun hyppäsin rappusia ja jäi vajaaks. Ison varpaan nivel tummu, joku sisäinen verenvuoto sinnekkin sit pamahti. Helvetti, kun pitää aina kohnottaa.

On se välillä ihan näppärää, kun on kaksi näyttöä. Monessa hommassa siitä on apua, kun saa kaksi ikkunaa samaan aikaan auki.

Jos panis maata. Niinkun nukkuis. Varvaskin hajos, kun hyppäsin rappusia ja jäi vajaaks. Ison varpaan nivel tummu, joku sisäinen verenvuoto sinnekkin sit pamahti. Helvetti, kun pitää aina kohnottaa.

Ötyjä! Lähden kanssa!

Kai se ois täälläkin mentävä maate. Sovittu aamulla sokkotreffit yhden miehen kanssa 09.00 tohon pihalle. Ja joudun vielä maksamaan sille siitä että se tulee!

Talvitakkikausi, korkattu. Pitkätkalsarit kausi, ei.

- - - Updated - - -

NAISketjujen kuvapäivitykset, negative.

- - - Updated - - -

Iltatyttö, check.

- - - Updated - - -

Ja noin, on työaamun aamutoimet työmaalla, suoritettu.

- - - Updated - - -

Ja eiku hommiin!

Ei sieltä tartte löytää ku Santsipäntsi niin löytää suurimman osan pakkislaisista. Kai. Tai ainakin mä oletan tietäväni näillä huonoilla stalkkaustaidoilla kuka on kuka.

Nii ja jos et tiä ni aina voit kysyä :D heh <3

Huomenta vaan. Tänään maalataan taas. Eilenki maalattii. Maanantaina ei maalattu.

Back
Ylös Bottom