FITNESS Piia Pajunen

Piiasta luulisi täällä olevan jo ketjun, mutta enpä löytänyt searchillä.

Piia meni ja voitti juuri Arnold Amateurin.

Voitti!? On muuten ollut aika mahtavat kilpailut suomalaisille... Killelle hopeaa, Piialle kultaa ja Hanna Saariokin oli 4. sijalla (oliko siellä vielä muita). Isot onnittelut Piudelle.

No wow! Tosi mahtavaa ja onnittelut Piialle! :)

Edit: Ja kappas, voitti myös OVERALL!

Oon kattellu IG:n puolella että nyt on Piialla kova paketti, meni oikein kylmät väreet ku huomasin että mimmi vei koko kisan! Aivan huikee pimatsu.

Kuva jne ... PALJON ONNEA PIIALLE !!!! :dance2:

Arnold europe classic overall champion!!! i cant believe what just happened!?!?! ������
1389246_336853906474873_2066331958_n.jpg

mitenkä tulleeko pro korttia ku voitti overallin??

Eikös sarjavoittajille jo tarjota pro-korttia? Eli ei tarvii overallia voittaa, korjatkaa jos oon väärässä.

Body-lehden febusivuilta:

Piia soitti äsken ja kertoi olevansa mielettömillä fiiliksillä. Hän epäröi voittoaan hiukan, koska vastassa oli MM- ja EM-voittajia, mutta päätti vetää täysillä silti. Kun lavalla overall -kisassa hänen nimensä kuulutettiin voittajaksi, oli se Piian mukaan melko hämmentävä kokemus. Kaikki haluavat tietää Piian seuraavan kilpailun. Se on Nordic Fitness Expossa pidettävä SM-kilpailu, joka jää hänen viimeiseksi amatöörikilpailuksi. Piia tulee SM-kisaan näyttämään minkälainen on Arnold Amateur Overall -voittaja vuosimallia 2014!

Eli pro-kortti on tulossa.

Eikös sarjavoittajille jo tarjota pro-korttia? Eli ei tarvii overallia voittaa, korjatkaa jos oon väärässä.

Overall winners at the Arnold Amateur contest in the all divisions may petition their national federations for pro status in the IFBB Professional League.

Arnold Amateur winners in men’s bodybuilding, fitness, figure and bikini who earn Pro cards will be invited to compete in a future Arnold Classic, Fitness International, Figure International or Bikini International.

Tuollaista löytyi Arnold Amatuerin sivuilta ja varmaan sama pätee näissa Euroopan ja Etelä-Amerikan kisoissakin.

Oonko nyt ihan idiootti vai hä ku en löydä Piian nimeä mistään arnold amateurin sivuilta?

competitors | Arnold Amateur

Tuolla ei edes mainita Piian nimeä, wtf? :D

Haluatko suoran vastauksen :D?..Eipä siellä ole Killenkään nimeä. *Wink Wink*...Aleksi T. tuossa on jo ytimessä....

Back
Ylös Bottom