Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se on niin, että alkaa Pyr0 olla vaihto kunnossa. Meinaa tiättekö joka paikka hajota. Polveen vihlasi niin makiasti tänään ja alaselekäkin muljahti. Onneksi omin kätösin väsäsin vanahan kansan murhapuuron, eli siis suolasen evvään jolla pumppu pirahtaa. Ei kyllä vielä tunnu mitään, mutta eiköhän se kohta...

Vihlasut ja muljahduksethan on kuitenkin vain ajoittaisia eikä niinkään kroonisia vaivoja.

Huomenna mulla on uudet silmät! Ei jännitä vielä onneksi yhtään. :D

Olen viimeisen vuoden aikana silloin tällöin laittanut VVO:lle ja Satolle yksittäisiä asuntohakemuksia, kun eteen on osunut sopivan näköinen kämppä.
Mistäköhän johtuu, että hakemuksen lähetettyäni, häviää kyseinen asunto listasta ja sen jälkeen ei kuulu enää mitään. :confused:

OLE. Vai miten lie kirjoitetaan. Espanjaakin pitäisi opetella ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Opiskelisin mieluummin espanjaa kuin ruotsia. Pakkoruotsi voitaisiinkin mielestäni kouluissa korvata vapaavalintaisella kielellä. Se palvelisi tarkoitusta paljon enemmän. Suomi on pahasti jäljessä kehityksestä. Tänne tarvittas tekemisen meininkiä.

- - - Updated - - -

Niin on kyllä moni muukin valtio. Ei oo järkee pallolla tällä. Ihmiset pääasiassa vaan mällää. Muutkin mokaa ja juo juhlamokkaa. Lallatilallatilaa. Meinas alkaa runottamaan, mutta väsymys iskee ja lujaa. Se on tää arki joka painaa. Huomenna taas herätä aikaisin pitää. Kuten suurimman osan. Loiset ja lomalaiset vaan saa makoilla. Kiitos ja anteeksi.

Nyt kyllä vokotilta tulee semmosta jargonia että menee ihan ohi. Tämä tuntikin on peukaloiden pyörittelyä, koska on pakko olla läsnä ja teemme tehtäviä jotka olen jo tehnyt. Mites nyt suu pannaan?

Back
Ylös Bottom