Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tähän aikaan ehtoosta on sallittu vain panna maata.

Tänään on tullut kommellettua sitä sun tätä. Failure is not an option it's a plan of the voice in my head. Tuo + tämä + tuo = tähän aikaan tekee mieli mennä tapojeni vastaisesti henkkaan yhdelle. Ei tän foorumin henkkaan vaan kyl te tiiätte minne. Se on se baari. Ja saatan jopa käväistäkin. Tuosta yhdellä käymisestäkin meinaa tulla paha tapa.

+ mä luulen että rulle on alkanut pitää musta. Jos olisin hörhö voisin väittää tunteneeni sen hyväksyvän ja hieman kiintyneen auran. Eilen se haisteli kättäni pehmeästi ja tänään käveli vastaan. Olen nähnyt sen pari kertaa aiemminkin. Omistajan aura vaikuttaisi lievästi punertavalta, jos olisin hörhö.

Tänään on tullut kommellettua sitä sun tätä. Failure is not an option it's a plan of the voice in my head. Tuo + tämä + tuo = tähän aikaan tekee mieli mennä tapojeni vastaisesti henkkaan yhdelle. Ei tän foorumin henkkaan vaan kyl te tiiätte minne. Se on se baari. Ja saatan jopa käväistäkin. Tuosta yhdellä käymisestäkin meinaa tulla paha tapa.

Mukava kuulla, se olisi hieman homoeroottista.

Seksuaalivähemmistöjä solvaamatta.

Oho ois tarvittu oikolukua. Tuo yhdelle edellisessä lauseessa paljasti jo jutun jujun. Päätin tarkentaa seuraavassa ettei näsäviisaat alkaisi hyppiä silmille.

Matkakuume. :(

#hereillä
Joutuu kuunteleejotain televiisiota tässäjun yrittäö bukja. Tulipa näpyvirhe

Pidän puumista kyllä, mutta näin kun rippileiristä on tän verran aikaa, puumankin tarttis olla reippaammalla iällä. Onko mitään vaihtoehtojärjestelyitä? Milf on yks, mutta ei se oo sama kuin puuma. Äs, taidan pysyä plikoissa:) t:setämies

Oli taas niin jännittäviä unia! Ekassa minua ja kaveria takaa-ajettiin ja jahdattiin. Oli autolla hurjastelua ja junaradalle tehtiin hidasteita rosvoja varten. Toisessa unessa oli joku yleisötapahtuma, joissa olin muutaman Pakkislaisen kanssa ja katselimme mm. esiintymislavalla erilaisia kissoja. Keskustelimme kuinka paljon ihmisiä onkaan tullut paikalle ja miten he eivät tule pääsemään hisseille. Kolmannessa unessa olin töissä ja eräs asiakas tuo reseptin voileipäkakkuun. :wtf: Sanoin, etten heti pysty toimittamaan sellaista, mutta tulee seuraavana päivänä hakemaan. Myöhemmin tulee tavallisten lääkereseptien sijasta toinen leivontaresepti asiakkaalta ja tällä kertaa pitäisi valmistaa köyhien ritarien sijasta 'rikkaita ritareita'. :wtf: Sanoin hänellekkin, että seuraavana päivänä tulisi hakemaan. Tulikin sitten monia mutkia matkaan, en esim. löytänyt kelvollisia reseptejä ja aineksien hankinnassakin oli ongelmia. Kauhea stressi iskee ja en tainnut ehtiä saada leipomuksia valmiiksi ennen luvattua seuraavaa päivää. :D

Pidän puumista kyllä, mutta näin kun rippileiristä on tän verran aikaa, puumankin tarttis olla reippaammalla iällä. Onko mitään vaihtoehtojärjestelyitä? Milf on yks, mutta ei se oo sama kuin puuma. Äs, taidan pysyä plikoissa:) t:setämies
Mussa taas sen verran realistin vikaa et taidan pysytellä suosiolla setämiehissä :D

Tähän aikaan ehtoosta on sallittu vain panna maata.

Jos menis paneen sit sitä maata. Kuten isot pojat täällä on puhunut. Juuvittujaniinjanäin.

Pakkis ei enää hyväksy viestejäni. Ihan sama, koska nyt aion panna maata, sanoi Sanzi mitä tahansa.

:wall:

Ootte aika ilkeitä. Vokotin viä ymmärsi ku se on tota viljelly ties kuinka kauan (varmaan aina), mutta te muut... MUR.

Back
Ylös Bottom