James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Miten ihmeessä voi yksi kaveri aiheuttaa näin paljon ärsytystä, vihaa, katkeruutta ja ties mitä? Vähintään puolet tänne kirjoittavista myös on paremmassa kunnossa, tai sitten James on muuten vaan kynis, kuminauha, jne. Eihän se osaa potkia palloakaan. Eikä se varmaan treenaa jalkojakaan. Homokin todennäköisesti.

Toi homous on kyllä ihan uutta tietoa...vaikka ei kai sillä mitään merkitystä ole nyky-Suomessa vuonna 2014. Ei kai siinä sitten muuta kuin tsemppiä Mustalle barbaarille tässä väri- ja seksuaaliennakkoluulojen maailmassa...

Tajusin nyt et ku ostin myös body sm lipun ni mä pääsen kattoo mustan neekerinki samaa hintaa lavalla. Ihan vitun ärsyttävää läppää, mutta voittaa salee kaikki physiquen muut ukot sarjassa :D Ihme vitun kitinää miltä joku näyttää vaatteet päällä tai vaikka munasillee. Kovassa kunnossa toi heebo on livenä nähtynä kyllä. Se on vähän eri asia kattoo jonkun kuvatun video pätkän perusteella ukon kuntoa. Toivon et voittaa kisat vaikka henk koht toi esiintymis tyyli ärsyttää.. yleisesti tollainen show meno on vitun paskaa. Jotkut vain harvat osaa sen tehdä ilman että rupee vituttaan

Tajusin nyt et ku ostin myös body sm lipun ni mä pääsen kattoo mustan neekerinki samaa hintaa lavalla. Ihan vitun ärsyttävää läppää, mutta voittaa salee kaikki physiquen muut ukot sarjassa :D Ihme vitun kitinää miltä joku näyttää vaatteet päällä tai vaikka munasillee. Kovassa kunnossa toi heebo on livenä nähtynä kyllä. Se on vähän eri asia kattoo jonkun kuvatun video pätkän perusteella ukon kuntoa. Toivon et voittaa kisat vaikka henk koht toi esiintymis tyyli ärsyttää.. yleisesti tollainen show meno on vitun paskaa. Jotkut vain harvat osaa sen tehdä ilman että rupee vituttaan

:confused: nantes _taas_ heittää ihme juttua. Koko ketju yhtä trollia täynnä.

Ei taas liity mihinkään... mutta käsittääkseni barbaari on puoliks härmäläinen/valkoinen? Sen takia varmaan heittääkin tollasta läppää välillä... Suomalaiset uhoilu/vittuilu -geenit kun silläkin siis... :D

Ei taas liity mihinkään... mutta käsittääkseni barbaari on puoliks härmäläinen/valkoinen? Sen takia varmaan heittääkin tollasta läppää välillä... Suomalaiset uhoilu/vittuilu -geenit kun silläkin siis... :D

Eli siis lopulta Musta barbaari on lähinnä moderni, musta versio Tom of Finlandista...Ei ehkä aamulla herätessään Nikanderi vielä tiennyt, mihin mittari värähtää illan tullessa...

10635876_399486300202974_7035992126313105503_n.jpg

On se kova! Niin on vaan muutki. Hyvä malli Barbaarilla on varmasti etuna, mutta lihaa puuttuu verrattuna kovimpiin kilpakumppaneihin. Huikee kondis jokatapauksessa!

:confused: nantes _taas_ heittää ihme juttua. Koko ketju yhtä trollia täynnä.

Ihan perus asiaa mun mielestä koko teksti? Jos tarkoitat mustaa neekeriä ni vittu eikö se ole musta naapuri? Ei meikällä ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään tummaihoisia vastaan. Enhän mä tossa ku ohimennen kehu miestä vaikka sen ulosanti vituttaakin mua.

Taitaa barbaarilla olla cbb -lavat edessä jossain vaiheessa. Ainakin tämän perusteella:

"Hienoa että huomasit barbaarin "chicken legsit". 4 vuotta sitten jalkapalloreeneissä sain polvivaurion, joka vaikuttaa tähänkin päivään asti. Noin vuosi sitten polvi parani sen verran, että pystyn jalkoja treenaamaan ja niin olen tehnytkin. Tämän syyn takia sarja, jossa tulen kilpailemaan on miesten atleettinen fysiikka, eli "sortsisarja". Kun saan massaa enemmän alakroppaan, niin vaihtuu myös kilpailusarja."

Nii eli eka mennään sporttifysiikka kilpailuihin ja sitten vasta cbb:hen. Käyhän se näinkin. Eipä sinne cbb:hen kannata millään täysin chicken legseillä mennäkkään.

Ihan perus asiaa mun mielestä koko teksti? Jos tarkoitat mustaa neekeriä ni vittu eikö se ole musta naapuri? Ei meikällä ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään tummaihoisia vastaan. Enhän mä tossa ku ohimennen kehu miestä vaikka sen ulosanti vituttaakin mua.

Nantes on kyllä ihana GASP-lihapää. :hyvä:Kalju, roinaa vetävä salimarkku, joka sanoo suoraan mitä ajattelee. Ja hei, ei meikällä ole koskaan ollut mitään elämäm koululaisia lihapäitä vastaan. Ihan ohimennen vaan kehun miestä, vaikka ulosanti vituttaa.

Nikanderin poika ei tule näitä kekkereitä voittamaan. Sieltä löytyy kisaajia, joilla on isommat massat(esim.Jaani Inkinen), vaikka sarjassa ei haetakkaan isointa ja kireintä. MB:lla on vain hyvä selkä ja muut lihasryhmät näyttää pieneltä.

täällä perus pakkislaiset 100kg/30%rasvois haukkuvat naruksi ja siimaksi. "röh röh melkonen naru ei näytä edes massiiviselta vaikka onki lihakset"

Nantes on kyllä ihana GASP-lihapää. :hyvä:Kalju, roinaa vetävä salimarkku, joka sanoo suoraan mitä ajattelee. Ja hei, ei meikällä ole koskaan ollut mitään elämäm koululaisia lihapäitä vastaan. Ihan ohimennen vaan kehun miestä, vaikka ulosanti vituttaa.

Nikanderin poika ei tule näitä kekkereitä voittamaan. Sieltä löytyy kisaajia, joilla on isommat massat(esim.Jaani Inkinen), vaikka sarjassa ei haetakkaan isointa ja kireintä. MB:lla on vain hyvä selkä ja muut lihasryhmät näyttää pieneltä.

Ei o mitään gaspia eikä mitään bodyoksennus vaatteita. Oon oikeen kunnon NATU ja sanon suoraa mitä ajattelen. Homo!

Paljon toi kaveri painaa? Ettäkö sillä olisi väliä, mutta mielenkiinnosta. Mikäli jalat on kunnon puikot, heiluu paino varmaan 60kg hujakoilla?

Ruudolfin (mm. Salil eka salil vika- biisin sanoittanut) keikoilla paitamyyntiä yms. hoitanut vuosia, myöskin lavalla ollut 'taustaviihdyttäjänä' ja siellä nähnyt kohtuu useasti, niin heitetäänpä arviota.

(Toki myös salilla tullut nähtyä viellä viime vuoteen asti, sen jälkeen ei olekaan sportannut Myllyä enää, mutta muistikuvien perusteella...)

177-178 cm, nykyinen paino 85...90. Ehkä kuitenkin liki 90 kg. Tai jopa yli, tosin dieetti pudottanee/pudottanut sinne 75-80 kg tietämille. Olisiko kuukausi sitten viimeksi tullut nähtyä 'livenä'. "Uuh."

Back
Ylös Bottom