Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-töihin saavuttu
-kahvi hakematta
-töitä liikaa
-hyvä työmatkapylly bongattu (3x)
- not motivated

Jaaha. Eväät unohtu muovipussii joko olohuoneeseen tai eteiseen. No eiköhä ruokalasta tänään jotai syötävää löydy.

Muista ottaa Santsi kuppikin.

Hihihi, Santsin Kupit on isoja. Höhöhö! :lol2:

Kesäkuntoon 2015, siinäpä vasta tavoite.

Olen 19-vuotias nainen. Olen treenannut nyt miltein 9kk. Olen voimaharjoittelija ja painot ovat alkaneet nousta kiitettävästi.
Painoa olen lisännyt ruikelosta viidestäkymmenestäkahdesta kilogrammasta(52kg) miltein kuuteenkymmeneen kiloon. (n.60kg)
Mitä ajatuksia teillä on voimaharjoittelijan dietistä?
Oletko voimaharjoittelija, oletko tehnyt diettiä?
Miksi tällöin silti voimaharjoittelu eikä muotoon treenaus??

Minä tykkään vain katsella muotoja, en niinkään treenata niitä. Kivespyykki ja nenäkarvojen nyppiminen pinseteillä kuuluu (lontooks moonbone) mielenkiinnon kohteisiini.

Jormat todellakin näyttävät usein Jormilta. Varsinkin jos poikansa Kimmon isänä on Jorma. Ja sitten ne menee saunaan. Siellä ei soi puhelimet.

- - - Updated - - -

Multa jää usein Santsi-kuppi ottamatta, kun olen jo niin kylläinen yhdestä. Riittää näin pienelle.

Kesäkuntoon 2015, siinäpä vasta tavoite.

Olen 19-vuotias nainen. Olen treenannut nyt miltein 9kk. Olen voimaharjoittelija ja painot ovat alkaneet nousta kiitettävästi.
Painoa olen lisännyt ruikelosta viidestäkymmenestäkahdesta kilogrammasta(52kg) miltein kuuteenkymmeneen kiloon. (n.60kg)
Mitä ajatuksia teillä on voimaharjoittelijan dietistä?
Oletko voimaharjoittelija, oletko tehnyt diettiä?
Miksi tällöin silti voimaharjoittelu eikä muotoon treenaus??

Meikämustalainen, joka elää vieläkin, aloitin vuonna -00 tavoittelemaan rantakuntoa kesäksi -10. Epäinnostuin! En suosittele kenellekkään.

- - - Updated - - -

0/5

- - - Updated - - -

Painoin siis vuonna -10 83kiloa tavoitellu 85kilon sijasta. Muistaakseni lähtöpaino vuonna -00 oli 75.

- - - Updated - - -

Tavoite oli maltillinen kilo/vuodessa.

- - - Updated - - -

Silti, onnistui epä.

- - - Updated - - -

Muutkin mokaa

Sais jo tää flunssa lähteä. :(

Olen kovasti huolissani! Onko sulla nyt jokin huonosti siellä? :( :haart: :love:
No ei. Työkuviot on vähän epävarmalla pohjalla ja ei ole päässyt liikkumaan moneen viikkoon kunnolla, niin luulen että sillä on osuutta asiaan. Mutta jos sitten ensi viikolla saisi taas treenit kulkemaan, niin eiköhän tämä tästä ala lutviutumaan. Kiitos huolenpidosta honey :haart: Ja jos oikein alkaa sieppaamaan, niin ainahan mä voin heittäytyä radikaaliksi ja tulla vaikka sun luokse viikonlopputerapiaan. Voit opettaa mua ampumaan :D

Back
Ylös Bottom