Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai mä lähden lenkille miettimään elämän syvyyksiä. Sitten voisin vaikka tehdä lettuja tai pannukakkua. Kaapissa nääs näyttäisi olevan maitoa joka menee vanhaksi. Mä alan olemaan huolissani itsestäni, kun ei meinaa edes laulattaa. Ihme touhua sanon mä!

Kai mä lähden lenkille miettimään elämän syvyyksiä. Sitten voisin vaikka tehdä lettuja tai pannukakkua. Kaapissa nääs näyttäisi olevan maitoa joka menee vanhaksi. Mä alan olemaan huolissani itsestäni, kun ei meinaa edes laulattaa. Ihme touhua sanon mä!

Ettei nyt vaan iskisi syysmasennusta! Äkkiä kasa lättyjä ja hillua, se hivelee tietenkin mieltä. Ja Alfred J. Kwak telkkarista, DeeVeeDeeltä.

Tykkään kyllä tästä martina ja hengenpelastajat ohjelmasta. Kattooks kukaan muu? Uskaltaako laittaa ääniä päälle?

Yks noists plikoista on samalta kylältä. Hyvin on tyttö "kasvanut" :D

Olen kovasti huolissani! Onko sulla nyt jokin huonosti siellä? :( :haart: :love:

Olen kovasti huolissani! Onko sulla nyt jokin huonosti siellä? :( :haart: :love:

Mitäs Kaira? Huomasin tuolla toisessa ketjussa, että olet käynyt laittelemassa aikasen hyvin sihtiä kohdilleen. Vanhojen hyvien aikojen kunniaksi voisin sanoa, että: pyssysetä on ylpeä sinusta!!! :)

Mitäs Kaira? Huomasin tuolla toisessa ketjussa, että olet käynyt laittelemassa aikasen hyvin sihtiä kohdilleen. Vanhojen hyvien aikojen kunniaksi voisin sanoa, että: pyssysetä on ylpeä sinusta!!! :)

Mitäs mää, elo on mallillaan ja nyt pitäis vissiin alkaa laittaa rahaa sukanvarteen, jotta saa sen Australian reissun tehtyä :) Ihan hyvinhän sitä tuli paukuteltua, yleensä nää kotimaan kisat on menny tasasen huonosti, mutta tänä vuonna ny irtos jo joku mestaruuskin. Se on kiva, että joku on välillä ylypiä! Vaan nyt lähen maata, jotta jaksaa huomennakin olla mielipuolisen mahtava! :)

Ötyjä...:)

Heräsin pitkästä aikaa hyvissä ajoin. Reilusti aiemmin kuin olisi tarvinnut. Yritin linkittää hesarin fingerporia. En osannut, "error, invalid file".

Jaaha. Eväät unohtu muovipussii joko olohuoneeseen tai eteiseen. No eiköhä ruokalasta tänään jotai syötävää löydy.

Tuo mäki on ihan saatanasta. Ja pyörän kumit on taas tyhjät, vaikka eilen illalla ne täytin. Oon varmaan lihonu. Ja hirviä hiki tuli taas. Vois sanoo, että on huono aamu.

Huomenta.

Back
Ylös Bottom