Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon tänään yrittänyt asentaa pohjapanssarin kiinnikkeitä autoon +3 tuntia. Taisi olla väärä malli, kaikki sopi mukamas melkein, mutta mikään ei sopinut kunnolla. Luovutin siinä vaiheessa kun aloin miettiä ihan tosissaan hienosäätämistä isolla rälläkällä ja migillä.

Vituttaa yllättävän vähän.

Mihin autoon se panssari on menossa?

Viime viikonloppuna visioitiin yhden kaverin kanssa semmosta offilaitetta, jossa voimansiirto toteutettaisiin napamoottoreilla. Jäisi pois kaikkea sellaista turhaa kuten kardaani ja vetoakselit. Normi vaihdelaatikkoakaan tuskin tarvitsisi, mutta jonkunlainen alennusvaihde siinä pitäis olla.
Suunnitelmassa on kyllä vielä pari aukkoa:D

Mihin autoon se panssari on menossa?

Viime viikonloppuna visioitiin yhden kaverin kanssa semmosta offilaitetta, jossa voimansiirto toteutettaisiin napamoottoreilla. Jäisi pois kaikkea sellaista turhaa kuten kardaani ja vetoakselit. Normi vaihdelaatikkoakaan tuskin tarvitsisi, mutta jonkunlainen alennusvaihde siinä pitäis olla.
Suunnitelmassa on kyllä vielä pari aukkoa:D

Seat Toledoon. Golfin panssarihan se on, mutta valmistajan mukaan pitäisi sopia myös Tolloon. Isä on vastaavan asentanut joskus samanikäiseen Seat Leoniin ongelmitta. Tuohon ei vaan onnannut.

Pitää katsoa jossain välissä uudestaan. Jos niihin kiinnikerautoihin poraisi uudet reiät, jatkaisi pari senttiä ja hitsaisi hieman eri kulmaan vahvikkeineen, niin sitte pelittäisi. Tai no, töötti pitäis siirtää vielä pois edestä :D

Jätkät, tää luppoaika internetissä ei ole yhtään hyvä asia tyhjätaskulle. Oon kerenny kuolaamaan tällasta:
harley-davidson-vrsc-1506054_b_46f864b820079084.webp

ja tällasta:

Aprilia_RSV4_2013_2.webp

Molempia vai toista niistä?:D koeistuin mopomessuilla apriliaa niin ehkä sporttisin asento mitä koskaan koittanu. Pers niin ylhäällä ettei meinannu jalat yltää maahan. Pakettiautolla radan reunalle niin varmasti hyvä peli.

Harlikka mutkalla:D hanki äläkä mieti.

Mä tarttisin jonku pinterest-vieroituksen.

- - - Updated - - -

Mulla oli niin hyvät unet, että nukuin tänä aamuna aika pahasti pommiin.

Molempia vai toista niistä?:D koeistuin mopomessuilla apriliaa niin ehkä sporttisin asento mitä koskaan koittanu. Pers niin ylhäällä ettei meinannu jalat yltää maahan. Pakettiautolla radan reunalle niin varmasti hyvä peli.

Harlikka mutkalla:D hanki äläkä mieti.

Kyl mä vähän molempia kuolasin, vähän vaan. Rata-ajohan ei pahemmin kiinnosta, mut ois se kunnon sporttikyykkykin aika nätti. Ei tästä nyt kuulkaas tule mitään. Ehkä sitten kun on sähköisiä moottoripyöriä reilusti tienpäällä, mullakin on jo varaa johonkin rutkuun. Ehkä jo aiemmin.

Back
Ylös Bottom