Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostaisin raktorin. Se oo mies eikä mikään, jolla ei raktoria ole.

Minä oon nyt ankarasti pohtinu mitä tekisin sellaisella määrällä rahaa ku eurojackpotissa on päävoittona. En tiedä.

Osta puimuri!

- - - Updated - - -

Raktorilla nyt kuka vaan ajelee, mutta ajeleppa puimurilla rinkiä, kylillä.

- - - Updated - - -

Minä oon nyt ankarasti pohtinu mitä tekisin sellaisella määrällä rahaa ku eurojackpotissa on päävoittona. En tiedä.

Mä voisin muuttaa esimerkikis ulkomaille. Määrittelemättömaksi ajaksi.

- - - Updated - - -

Vaikka newewjorkkiin aluksi.

No kyllä mä ajattelin, että maailmaa voisi lähteä kiertämään. Aloittaisin Australiasta. Jos muuttaisin niin muuttaisin luultavasti Pariisiin. Tai Budapestiin.

Joo. Ja ostaisin auton, puimurin ja sen Nortonin.

Ja asunnon.

Sittenki jää ihan liikaa rahaa jäljelle.

Nii. Jos miljoonan vuodes tuhlaileepi niin silti se potti kestää loppuiän.

- - - Updated - - -

Kyllon rankkaa.

- - - Updated - - -

Väsyttääki

- - - Updated - - -

Pitääköhän nauttia päiväunet? Pitäis kyllä tiskatakki. Koska: Olen taas siirtänyt sitä askaretta jo keskiviikosta.

- - - Updated - - -

Se on taas semmoinen 20-40 minuuttia elmästä turhuuteen käytettyä aikaa.

- - - Updated - - -

Onko imisellä varaa tuollaiseen?

Olen miettinyt samaa ja ajattelinkin ottaa ne rahat pois kuleksimasta. Ausseihin laitan heti anomusta vetämään. Luulen että ottavat sisään kun on sitten tuota veronmaksukykyä pikkasen eri tavalla.

Minulle on kerrottu, että tytöt tykkää kun pippeli laitetaan pimpsaan ja siellä sitten huljutellaan.

Onko tämä todellisuutta vai onko minulle valheteltu.

Näin olen myös itseni antanut ynmärtää. Mutta kuten mikään muukaan asia maailmassa, varsinkaan jos siihen jollain tavalla liittyy NAISet, ei asia olekaan ihan niin yksioikoinen kuin voisi kuvitella. On olemassa kuulemani mukaan NAIS-yksilöitä, jotka preferoivat kikkelspladin sijaan saksien kalistelua vastakkain, tai pannunnuolenta-tyyppistä ratkaisua. Sekin on varmaan ihan mukavaa viihdettä. Mikäli molemmat NAISet ovat ns. kuumia paisteja.

^^No semmonen sitten.

Yle Teema klo 1900:

"Adolf Hitlerin asearsenaali haki vertaistaan. Hänen johdollaan Natsi-Saksassa kehiteltiin valtavia aseita, kuten muun muassa jättiläismäistä, 188 tonnin painoista Maus-panssarivaunua. Toisen maailmansodan päättymisen vuoksi se jäi kuitenkin pelkäksi prototyypiksi eikä koskaan päässyt taistelukentille. Kansallissosialistisessa Saksassa kehitettiin myös supertykkiä, joka ei tosin ollut erityisen helppokäyttöinen. Sen laukaisemiseen tarvittiin tuhat miestä. Tieto käy ilmi Historia-sarjan dokumentissa"

Mast sii.

Jätkä on heti ehdottelemas ryhmäseksiä! On se härski jätkä.

- - - Updated - - -

Kovaa hommaa tuo heinän niitto.

image.webp

Back
Ylös Bottom