Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Smetanahärkää L,G
Peruna
Lämmin kasvis
Mustikkakukko L ja vaniljakastike L,G

- - - Updated - - -

Toivottavasti perunaa on:
- useita kappaleita

- - - Updated - - -

Lämpimän kasviksen voin jättää sikapossuille. Pitäähän niillekin jotain olla.

Minun ruumiini taas ei ole suunniteltu siihen että koko arkiviikko painetaan selvästä päästä, taas kerran. Tänään siihen tulee muutos. Nyt pitää ravita ihrasoluja jotka sijaitsevat vatsapalojen päällä, nekin raukat uhkaavat surkastua tällä menolla. Onneksi taidan paikallisen rasvankeräyksen salat.

Mä oon kans erityisen hyvä maha- ja kylkirasvasolujen täyttäjä. Ei tartte edes keskittyä pitsaa imeskellessä, ne tietää kyllä vanhastaan mihin pitää mennä.

Mutta nyt on alkoholionkelma kuntit. Huomenna pääkaupungissa ulosoluelle. Mihin. Montako. Onko pakko?

626fe6f60df0752bf82a53d5b48f3fa0.jpg

Mullon komeimmat kengät. Ja nauhat. Ja ilmastointiki löytyy. Kaikilla mausteilla kuulkaa.

Its fakin booring in hier!

Tästäkin lystistä maksan kaikkinaiset 4 rosenttiyksikköä veroja.
Tosin saan 5 rosentin ikälisäkorotuksen, eli teen verovoittoa 1 rossan tunnissa. WUHUUUU!! \o/ Minä tarjoon kierroksen!

teen verovoittoa 1 rossan tunnissa.

1 rossa tunnissa tekee liki 8 rossaa päivässä joten joutaakin laittaa kierros, porvari!

- - - Updated - - -

Rommelin kengäthän on viidakkomallia, tiedetään että vettä menee joka tapauksessa sisään niin pitää olla rööri josta se pääsee ulos.

Pitikin käyttää sanaa porvari, samantien soi puhelin ja iski työnakki tähän koulun oheen. Höhö.

- - - Updated - - -

Eikös muuten kuuminta muotia ole vintagevaatteet ja kengät? Eli silleen vähän kulutetun näköiset. Mulla ois erittäin vintagepitoiset maiharit kanssa, talven seisseet pihalla. Pitää ehkä ottaa ensi talveksi sisään ja myydä huutonetissä muotitietoisille TONNILLA.

- - - Updated - - -

Mul on tonnin stiflat

- - - Updated - - -

*rahkat näppikselle*

Ite ajattelin maalata finlavan siniseks ja myydä kymppitonnilla. Designtuote, trendikäs vaikka sisustuselementiks jollekkin elitistiselle limanuljaskalle.

Muista laittaa sinne pyörät alle. Voit nostaa hintaa sit vielä viidellä tonnilla.

- - - Updated - - -

Mä tairan olla huono stalkkeri kun joudun muistuttamaan olemassaolostani. Tai sitten paras.

Joo ei oo niin ahistavaa, ku ei tiedä minkä stalkkerin olemassaolosta.

Back
Ylös Bottom