Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos saatte jostain haalittua, niin voisin ottaa kans. Onneks on hommia niin paljon ettei ehdi tekee.

- - - Updated - - -

Ostin muuten nyte lentoliput. En mä hävinny ky 170e/matka kun odotin että halpenee:D fusk. Noo sen verran putoo maahan aina ku istuu. Pääasia et pääsee lomalle

Mulle sanottiin joskus että niin iso ettei mahu

- - - Updated - - -

emt mitä tarkotti. Isot olkapäät ettei paita mahu? mut ku siinä tilantees ei ollu paita päällä

Nyt tais livahtaa vähän amerikanlisää. Porilaiset on kyllä ketkuja, mutta minkäs sille voi, kun joutuu aikansa viettämään niin lähellä maamme peräaukkoa. Suustakin putoaa pelkkiä pötäleitä helposti sillon.

Nyt tais livahtaa vähän amerikanlisää. Porilaiset on kyllä ketkuja, mutta minkäs sille voi, kun joutuu aikansa viettämään niin lähellä maamme peräaukkoa. Suustakin putoaa pelkkiä pötäleitä helposti sillon.

Ollin sanoin: Niin paljon me teihin luotettiin, uskottiin ja rakastettiin, ja kun mä selkäni käänsin pois, iskit puukon mun unelmiin." Sitä se on kun epäillään, ettei oliskaan vaikka on sanottu foorumilla että oliskin.

- - - Updated - - -

Tämän päivän kuvaa ei varmaan oo tullu, käviskö tämä?

girl-cafe-racer.webp

Minä olen tuon tytön joskus tänne laittanu. Tosin kuva oli mustavalkoinen.

- - - Updated - - -

Oli pakko mainita. Koska tuo tyttö on ihana.

- - - Updated - - -

Melkein yhtä ihana ku Harri Moisio.

Tytöllä ei ole kikkiliivejä.

- - - Updated - - -

Onks tää tyttö ollut jo täälä?

Triumph-Thruxton-2012-003.webp

Minä olen tuon tytön joskus tänne laittanu. Tosin kuva oli mustavalkoinen.

- - - Updated - - -

Oli pakko mainita. Koska tuo tyttö on ihana.

- - - Updated - - -

Melkein yhtä ihana ku Harri Moisio.

Oho! Anteeks. Mut tyttö on kyllä niin ihana että menköön repost. Who fuck is harri moisio?

Käykö jengille vähän piskusempi, mut sitäkin kiihkeämpi ja tiukempi?:
tumblr_n3839o3EN11t6nt62o1_500.webp

Ex-sikaharri. Nykään vain Harri Moisio.

Porilainen ei tarida kuunnella rokkia, radio rokkia?

Täälläkin saa ihan vaan tiskata, imuroida ,laittaa ruokaa, vaihtaa vauvan vaipat. Eikä pelkoa, että käyttäsin hyväkseni jollain irstaalla tavalla :D

Back
Ylös Bottom