BB PRO Kai Greene

Jotain ihmeellistä siinä tapahtuu aina... Onhan nyt Greene massiivisempi ja kuitenkin todella mallikas omalla tyylillään, jos muistellaan viime karkeloita videon muodossa. Kyllä mä Greene-laseilla olisin suonut tämän videon perusteella Greenelle voiton... Mutta esim. nuo kuvat viime postissani kertovat jotain muuta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[ES];4664515 sanoi:
Olympia 2. ei pärjäämistä?

Ei kyllä viime olympiassa olisi edes ansainnut toista sijaa. Oli todella pehmeä ja nesteinen. Wolf ja Rhoden molemmat olivat paljon paremmassa kunnossa.

trapsit ja trapsit kattokaahan sinne herrojen vöytärön alle (enkä tarkoita mitään mautonta tällä) Mutta eihän yhet helvetin traziukset voi korvaa joi Greenen koipia? Nehä on älyttömän uurteiset ja säikeiset pohkeita myöden toisin kuin Philillä, jolla ei tosin myöskään mitkää huonot kintut oo.

Ei kyllä viime olympiassa olisi edes ansainnut toista sijaa. Oli todella pehmeä ja nesteinen. Wolf ja Rhoden molemmat olivat paljon paremmassa kunnossa.

Niin. Olympian 3. sija on jo siinä ja siinä onko se edes menestymistä, 4. sijasta puhumattakaan.

[ES];4665860 sanoi:
Niin. Olympian 3. sija on jo siinä ja siinä onko se edes menestymistä, 4. sijasta puhumattakaan.

No sulle ne varmaan onkin, mutta Kailla itsellään on tavoitteena vain ja ainoastaan voittaa Mr Olympia.

Ei kyllä viime olympiassa olisi edes ansainnut toista sijaa.

Niin ei. Olisi pitanyt voittaa. Livena kokoetu Greenelle on aivan alyton (olin yleisossa). Kuvissa ei nay yhta selvasti. Mulla on yksi kuva jossa heput on vierekkain ja tekee levea selka takaa poseerauksen ja Greene on huomattavasti leveampi. Pitaa etsia se kuva myohemmin.

No sulle ne varmaan onkin, mutta Kailla itsellään on tavoitteena vain ja ainoastaan voittaa Mr Olympia.

Yksilön tavoitteet eivät määritä sitä mikä on menestymistä, tolla logiikalla Ronnie ei olisi menestynyt jos hänellä oli vaikka 10 olympiaa tavoitteena.

Jotain ihmeellistä siinä tapahtuu aina... Onhan nyt Greene massiivisempi ja kuitenkin todella mallikas omalla tyylillään, jos muistellaan viime karkeloita videon muodossa. Kyllä mä Greene-laseilla olisin suonut tämän videon perusteella Greenelle voiton... Mutta esim. nuo kuvat viime postissani kertovat jotain muuta.

Havaittavissa jonkin sortin kilpailuhenkisyyttä videolla :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[ES];4666244 sanoi:
Yksilön tavoitteet eivät määritä sitä mikä on menestymistä, tolla logiikalla Ronnie ei olisi menestynyt jos hänellä oli vaikka 10 olympiaa tavoitteena.

Voittajat jäävät historiaan, kakkoset unohdetaan.. Kyllä mä sanoisin, että voittaa pitää, jos haluaa sanoa itseään menestyneeksi.. Ja veikkaisin, että jos Kaitsulta kysyis, olis samaa mieltä.

10568996_10152633400343901_4224160920418145815_n.jpg

10530684_817408964960511_4269331336709680760_n.jpg
FL05120_2014-2-1.jpg
FL05120_2014-2-2.jpg

- - - Updated - - -

FL05116_2014-1.jpg

FL05122_2014-1_1.jpg

FL05124_2014-1.jpg

Voittajat jäävät historiaan, kakkoset unohdetaan.. Kyllä mä sanoisin, että voittaa pitää, jos haluaa sanoa itseään menestyneeksi.. Ja veikkaisin, että jos Kaitsulta kysyis, olis samaa mieltä.

Luulen että Kai on mielestään menestynyt. Jos ennen piti mm. panna greippiä että saa rahat elämiseen, verrattaen nykyiseen. Tekee mistä nauttii, saa enemmän kuin kohtuullisen korvauksen. Mikä sitten on menestymistä jos ei tämä?

Jos Kai ei ole onnistunut kusemaan rahojaan pois han on miljonaari. Sen lisaksi etta on julkkis ympari maailman. Kylla mulle tuollainen "menestyksettomyys" kelpaisi.

Kyl noi epäkkäät on kuule vaan ihan vitun onnettomat vieläkin. Tottakai jollekkin perus salijampalle noi on ihan ok kokoset jo mut Mr Olympia kisaajalle ihan vitun pienet. Kato googlesta huvikseks vaikka Johnnie Jacksonin, Dorian Yatesin, Ronnie Colemanin, Lee Haneyn, Phil Heathin, Dexter Jacksonin tai vaikka Arnoldin kuvia niin huomaat, että millaiset on hyvät trapsit. Noista kaitsun trapseista puuttuu edelleen paksuus ja korkeus. Ihan vitun ohkaset on sekä ylhäältä, keskeltä että alhaalta. Viisi senttiä nyt ainakin kaipaisi lisää korkeutta sekä paksuutta reilusti lisää.
Jaa? Wolffilla ei ole toista pohjetta melkeinpä ollenkaan ja silti voitti Arnoldin. Jos Kai tuo kovan paketin lavalle, niin tuskin se niistä trapseista jää kiinni. Naurattaa muutenkin kyllä noista trapseista itkeminen. Ei se Heathikään ole rakenteeltaan täydellinen. En jaksa kaivaa viestejä, mutta joskus olisko -10 oli Heathin langassa veikkailuja, että ei voi ikinä voittaa Olympiaa tai menestyä kunnolla, koska on niin pieni hartialinja. Ja miten kävi?
Mietityttää myös, että onko se kapea hartialinja nyt sitten Heathin etu, koska sen takia juuri sen trapsit ja olkapäät näyttää isoilta?

Jaa? Wolffilla ei ole toista pohjetta melkeinpä ollenkaan ja silti voitti Arnoldin. Jos Kai tuo kovan paketin lavalle, niin tuskin se niistä trapseista jää kiinni. Naurattaa muutenkin kyllä noista trapseista itkeminen. Ei se Heathikään ole rakenteeltaan täydellinen. En jaksa kaivaa viestejä, mutta joskus olisko -10 oli Heathin langassa veikkailuja, että ei voi ikinä voittaa Olympiaa tai menestyä kunnolla, koska on niin pieni hartialinja. Ja miten kävi?
Mietityttää myös, että onko se kapea hartialinja nyt sitten Heathin etu, koska sen takia juuri sen trapsit ja olkapäät näyttää isoilta?

Wolfi onkin aina kivinen, Greene ei.

Back
Ylös Bottom