Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Hylkäsin mustan coupen. Se voi kutkuttaa peräreikää väärällä tavalla kun jakopää ja DSG räjähtää. Valinnanvaikeus on jälleen läsnä.

Scirocco?

En keksi muuta dsg kupeeta.

- - - Updated - - -

Mä ostan kupeen vasta jos voitan lortosta. Sitten investoin noin satkun e mersun coupeen. Viissataseen. Väriä en vielä tiedä. Musta on kyllä aina turvallinen valinta.

- - - Updated - - -

tai ei viissatasta taida aivan satkulla saada.

Mulla jotenkin puhelin sekoilee, tää kysyy jokaiselle linkille erikseen millä se a avataan. :D kiva surffata kun joka klikin jälkeen pitää painaa open in x

Onneks on perjantai.

120 + herkut

- - - Updated - - -

pitäis käydä tekemäs rivi eurojakpottia

- - - Updated - - -

jos voitan 37 miljoonaan niin lupaan keskustella täälä teidän kanssanne aivan omaan piikkiin!

Jos mä voitan nii laitan rahat säästötilille ja elän palkkatuloilla normaalisti. Ehkä käydään Fazer Cafessa kerran kun olis varaa.

Antaisin millin santsille ettei tarvii aina olla töissä.

Ja pidempiä mittayksiköitä myös..

Oho mites se noin lipsahti heti aamusta

Mää oon hei vieläkin lomalla! Lomailu on vaarallista aikaa. Olen nimittäin kehittänyt loman aikana HIFI-tarpeita. Kalliiksi tulee tämmönen.

- - - Updated - - -

Pelkkä kahvi.

- - - Updated - - -

Not too skinny.

- - - Updated - - -

Yea, I know.

Antaisin millin santsille ettei tarvii aina olla töissä.

Ja pidempiä mittayksiköitä myös..

Oho mites se noin lipsahti heti aamusta

Mites se ny sillee lipsahti? :D

Olis kyllä kiva jos ei aina tarttis olla töissä... Koitin juuri udella ens viikolle pidennettyä viikonloppua. Katotaa kui käy. :)

Tarkoitetaankohan kahvilla ja mokalla samaa asiaa, onko vokotilla tietoa? No kunhan ei ole too skinny, esim. liiasta maidosta. Tai vedestä.

Siitä ei puhuta vielä tässä vaiheessa päivää. Se on sitten iltapäivän, illan, juttuja.

Aamuun kuuluu: Mä elän vieläkin.

- - - Updated - - -

Pitää olla rutiineja joihin urautua. Mutakin rutiineja joihin urautua ku ne kaikki loput rutiinit joita mm. meikämustalaisella on.

- - - Updated - - -

Olen uraihminen.

- - - Updated - - -

Nyt siteeraan PaPPAA:

"rahkat näppikselle"

Back
Ylös Bottom