Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen tässä viiden minuutin aikana nähnyt ainakin kymmenen tytön alushousut, ne on laittanu vaan pitkät kalsarit eikä housuja ollenkaan.

Mä tiiän että se on usein törkeän näköistä, mutta silti aina kun joku sanoo että legginsit ei ole housut, peitä perseesi, mulle tulee ekana mieleen tämä

20120804-123509.jpg

Minä olen tässä viiden minuutin aikana nähnyt ainakin kymmenen tytön alushousut, ne on laittanu vaan pitkät kalsarit eikä housuja ollenkaan.

Sinun koulussasi hengailevat pojat/miehet eivät luultavasti paljoa lintsaile? Samalla kaavalla minäkin toimin kauppiksessa. Olin koko urani aikana 2h pois.

Uuden avatarin kunniaksi suomalaista tangoa vuodelta 1967, jolloin tämä mestariteos valloitti kansan sydämet ja pysyi singlelistan ykkösenä 4 kuukautta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tiiän että se on usein törkeän näköistä, mutta silti aina kun joku sanoo että legginsit ei ole housut, peitä perseesi, mulle tulee ekana mieleen tämä

20120804-123509.jpg

En ymmärrä, tarkenna.

Mä panen nyt, jos tiedätte mitä tarkoitan! Nimittäin maata. Vinkkinä heille, jotka eivät tienneet, tai ajattelivat tuhmia.
Miten tuo käytännössä onnistuu? Kaivatko pienen kuopan tiiviimpään maahan, vai käytätkö vaan pehmeää multaa?

Hyvänä vinkkinä neuvoisin käyttämään kastematojen käytäviä. Earthlight.

20120804-123509.jpg

No ei mulle niin väliä kulkeeko joku ilman housuja tai legginsejä perse paljaana. Niitä oli vaan nyt poikkeuksellisesti noin monta kerralla.

Ei kiitos vielä, on tässä viraapelihommat sen verran vielä kesken.

Jätä hommat huomiselle. Niin minäkin aina teen.

Päätä päiväsi juhlamokalla.

T. Muutkin mokaa.

Voisin päättää päiväni punaviinillä. Joko saa avata?

Eikös tän voi ihan juridisesti pätevästi sopia..

Minulla on muuten tässä nyt liikaa töitä, parempi kun ei aloita mitään. Muuten menee syrjinnäksi kun kaikkea ei ehdi kuitenkaan tekemään.

Siis selkeästihän kyseessä on työsuojalain alainen asia. Tai kenties asiakassyrjintä? Jotta voi kohdella kaikkia asiakkaita samalla tavalla, pitää jättää kaikkien hommat tekemättä.

Pomo kutsui eilen firman toista osakasta hellittelynimellä "effin' prick" ja siitä lähtien he ovat kommunikoineet toisilleen sihteerien kautta tyyliin "can you tell my colleague x y z". Minua nauratti.

Minun ei ainakaan! Te olette kaikki aivan outoja! Ketä te olette ja mitä te teette täällä?! Onneksi on Ultimecia :haart: Eniten kaipaan kummituskoiraa.

I´ll be back.

Miten tuo käytännössä onnistuu? Kaivatko pienen kuopan tiiviimpään maahan, vai käytätkö vaan pehmeää multaa?

No en minä kehtaa sanoa, teen sen kuitenkin väärin.

Back
Ylös Bottom