Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täysin selvinpäin. Kuten eilen myös.

image.webp

Ai onko Irma siirtymässä sihteeeri-lookkiin? Kyllä siinä taas Autobar kärsii kun kahvit kaatuilee ja tippa-astia ui yli.

Itse join juuri kahvit. Noh, toki itse koska eihän se nyt kukaan muukaan voinut olla.

Minä ulosteet.

Nyt olen äiti joka pesee vaatteeni. Minä katson uintia, europortilta.

Tulipa tuosta mieleen, oletko käynyt koskaan missään kuulotutkimuksissa?

No mitäs sää ny tuolla tiedolla teet?

- - - Updated - - -

Mun tinnituksella ja hyvällä musiikkimaulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

- - - Updated - - -

Paitsi, että tinnitus on keikoilta tuotu tuliaisena kotiin, kun ei oo ollu varaa ostaa bändipaitoja.

- - - Updated - - -

Ja sinuna en nyt mitään enempää sitten sanoisi, koska JUHA TAPIO.

#kyläkaupalla

[video=youtube_share;NiKJyIDJUCY]http://youtu.be/NiKJyIDJUCY[/video]

#iltasatu

[video=youtube_share;swCVWQ1CFzg]http://youtu.be/swCVWQ1CFzg[/video]

NP La fatal pietra sovre me si chiuse

Oli ihan pakko pistää Aidaa vähän mutta ei kokonaan tähän aikaan illasta, laitoin sopivasti lopun, jossa sankari ja sankaritar kuolevat.

Mä kyl vähän epäonnistuin tässä lepopäivässä. En saanut pestyä pyykkiä vaikka olin suunnitellut niin, enkä saanut käytyä kanttarelleja keittooni vaikka vähän meinasin harkita sitäkin. Mutta puhtaita vaatteita on vielä kaapissa ja keittoon tarttui kaali kaupasta. Ainakin nukuin melkein 12 tuntia ja nousin vasta iltapäivällä, ehkä tässä vielä jonkun elokuvan ehtii katsomaan ennen nukkumaan käyntiä.

Hello ladies. Ja ehkä gentlemannitkin.

Tänään avatarin vaihto. Työaikaa menee n. 3 tuntia.

Back
Ylös Bottom