Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas. Se on silmälääkärin konsultointia tänään. Toivottavasti tämä vähäinenkin näkö on tallella, kun täältä lähden.

Sitten menen ulosteellä ja munkille. Se on perinne.

Pelkkä kahvi.

+1. Vaniljalatte Costasta.

Kohta töihin. Toivottavasti pomo on hyvällä päällä tänään, olen meinaan kipeä enkä oikein jaksaisi väitellä milloin mistäkin :(

Duuni tuntuu tänään turhalle. Ei tekemistä. Tekis mieli mennä himaan vaan syömään Ainoa ja kattomaan leffaa. Jos jo vaikka tunnin päästä sitten.

No olipas tää nyt sitten historiallinen päivä. Minä sain vaikeankuuloisen diagnoosin tälle huononäköisyydelle tänään. Oon nyt kuitenki 24 vuotta sitten ekan kerran käynyt silmälääkärillä ja nyt jo kerrottiin mikä vaivaa. Kannatti mennä!

On toi remppaaminen kyllä paskaa, mutta mukavaa kun saa vaihteen silmään. 6h hujahti hetkessä maalatessa panelikattoo. Ny ruokatauko!

No olipas tää nyt sitten historiallinen päivä. Minä sain vaikeankuuloisen diagnoosin tälle huononäköisyydelle tänään. Oon nyt kuitenki 24 vuotta sitten ekan kerran käynyt silmälääkärillä ja nyt jo kerrottiin mikä vaivaa. Kannatti mennä!

Sun kannattais mennä Pappaässän kanssa treffeille, teillähän on selvästi jotain yhteistä.

Ostin karpalo-rypälemehua kun oli tarjouksessa. Maistettuani sitä ymmärsin miksi se oli tarjouksessa.

Sun kannattais mennä Pappaässän kanssa treffeille, teillähän on selvästi jotain yhteistä.

Siinä olisi jo liikaa jännitystä, kun mietittäisiin kummanko silmälasit suvaitsee saapua aiemmin. Tosin Pappaässän lasit on tainnu tulla jo, mä vasta tilasin omani.

Minun mielestäni on suuri vääryys, että Siikkeri on vaihtanut avataria.

Itse en tuosta asiasta niin välitä.

Olipa riemukas vierasporukka. Kävi serkkulauma porukoidensa kanssa ja omatki vanhemmat. Hirvee rätkätys, naapurit varmaan joutuu lakasemaan ku rappaukset tullu katosta alas... Isä luki mun Fitnesstukku Magazinea ja oli hyvin kulmat kurtussa. "Joka sivulla jotaki mömmöjä kaupataan." :lol2:

Risteilykeli etten sanois. Dayum ja lonkero penkillä.

Minun mielestäni on suuri vääryys, että Siikkeri on vaihtanut avataria.

Itse en tuosta asiasta niin välitä.

Ja vieläpä ihan lupaa kysymättä. Kohta vaihdan signatureakin kun alat siinä räpättämään.

Back
Ylös Bottom