Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta silti... Olisivat nyt keksineet jotain muuta kuin jalapenopoppers. Tulee se toinen poppers mieleen ja kaikki tarinat mitä olen siitä kuullut. Oikeasti mä vaan haluan kirjoittaa sanan poppers tänne. Poppers. Popperspopperspoppers.

Jos niis on sama vaikutus?

Onneks mulla ei ole housuja!

Mä vähä ihastuin tatjaanan ääneen härmässä. 63litraanen v12. Kyllä lauloi.

[video=youtube_share;OkzE9z9mcug]http://youtu.be/OkzE9z9mcug[/video]

Ei pitäis tuolla lailla kiusata että johdetaan kolmestaan ennen aikojaan. Urheilumaailman vastine naisten pyllynkihnutukselle etumusta vasten tanssilattialla.

No mutta silti... Olisivat nyt keksineet jotain muuta kuin jalapenopoppers. Tulee se toinen poppers mieleen ja kaikki tarinat mitä olen siitä kuullut. Oikeasti mä vaan haluan kirjoittaa sanan poppers tänne. Poppers. Popperspopperspoppers.

Mää sainki viime miitissä tietää, mitä popperssit oikeasti tarkoittaa. :D Osa olikin ihmeissään, kun kerroin ottavani itselleni evääksi jalapenopoppersseja.

Mää sainki viime miitissä tietää, mitä popperssit oikeasti tarkoittaa. :D Osa olikin ihmeissään, kun kerroin ottavani itselleni evääksi jalapenopoppersseja.

No sää oot kyllä aikamoisessa pimennossa elänyt, jos et poppersista oo koskaa kuullu. :D

No sää oot kyllä aikamoisessa pimennossa elänyt, jos et poppersista oo koskaa kuullu. :D

Kaikkea uutta kyl oppii päivittäin, mut tuota sanaa ei oo kyl kukaan käyttäny mun kuullen. :D

Kaksi kylmää greippilonkeroakin oottaisi jääkaapissa kunhan leffaseura saapuis kotio. :(

Back
Ylös Bottom