Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#läsnä
#pelkkä vissy

image.webp

Haluan tunnustaa, annoin eläimelliselle puolelleni hetkeksi vallan. En osannut kaupassa päättää otanko banaanimunkin vai kampaviinerin. Kävin päätöshetkellä mielessäni (ei se) läpi (enkä mä sitä läpeä tarkota) Kummeli Jackpotin banaani- vs käpykakkupohdintaa. Sitten ajattelin, että jos Kairakin vetää viis munkkia kerralla, niin perkele kerran minäkin voin kaksi leipomotuotetta imasta naamioon, joten otin molemmat.

Nyt kun ne olen syönyt, kaduttaa niin perkeleesti. Hetken jo mietin, pitäisikö käydä sormettamassa kurkkua saniteettitilassa. Mutta ei sentään. Sen aika on sunnuntaina, kun olen ensin raapaissut kunnon kännin (tm).

Oli muuten erittäin herKULLIsia leipomotuotteita.

Tehdäänkös ampiaiset nyt sellainen sopimus että kun minäkään en ole änkeämässä teidän pesiinne niin voisitte vastavuoroisesti jättää meikäläisen kämpän rauhaan.

Huono sopimus ampparin kannalta, kun ne on kaikki just saaneet häädön kuningattarelta.

Tänään pääsin terassikammosta, mutta en ottanut todisteita ja join rauhallisesti kahvia pelikoneesta voittamilla rahoillani. Luulen myös että kesän terasseilut on terasseiltu ellei lisää voittoja tule. Yöt on hyvää aikaa opiskella kun päivällä lomailee. Enkös silloin voi sanoa viettäväni lomapäiviä vaikka opiskelen?

Sama revohka on Ylöjärvelläkin jossain kohtaa jossain elonkerjuu -juhlissa tms. Taannoin kun sitä mainostivat paikallislehdissä hymähdytti useampia kö möivät ko. tapahtumaan VIP-lippuja. Tuumattiin vain, että onkohan siellä joku eristetty alue, missä EI tartte em. esiintyjiä kuulla/nähä :)

Back
Ylös Bottom