Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli harrikka on cipotin valinta. Lisäporkkanana, että kypsemmiltä lohkeaa paljon helpommin ja jok paik on käytös. Eikä oo nii nirsoja kun siideripissikset.

Sain yllätyslahjaksi Polar Loop -aktiivisuusrannekkeen. :haart: :)

Kuntit hei! Kuulin kohteliaisuuden polkupyörälenkillä, ilman tankkauspisteelläpiipahtamista. Yksi alkoholisoitunut juoppo huusi mulle notta "onpas riskinnäkönen mies". Siis tuo mieheksi kutsuminen kuulosti Miehekkäältä. En siis ole mikään siideripissis.

Ulosvissy jää kyllä tänään valitettavasti suorittamatta. Koska:

Vaikka lenkin päättymisestä on jo tunti ja suihkussakäynnistä ja paljaskikkelöinnistä huolimatta afterburneria pukkaa etelleen niin voimakkaasti ettei tästä voi mihinkää ihimistenilmoille lähteä.

Onnibussi kuljettaa, tää on muuten yllättävän hyvä vaihtoehto, ainaki mulle joka en autoa omista. Ajallisesti ei eroa juuri ole ja taas melkein viis kertaa halvempi ku juna. Toki asiaan vaikuttaa oman ja kaverin asuinpaikan läheisyys pysäkeille..

Yksi alkoholisoitunut juoppo huusi mulle notta "onpas riskinnäkönen mies". Siis tuo mieheksi kutsuminen kuulosti Miehekkäältä. En siis ole mikään siideripissis.

Taisi ojentajat pullottaa kun puristit vängän tankoa valkoisin rystysin, hienoa!
Minulle muuten kävi lapsuudessa vähän vastaava mutta päinvastainen juttu. Varmaan kymmenen ikävuoden kieppeillä oltiin poikaporukalla puistossa leikkimässä. Ohi huojui ehta SPURGU, ja se hörähti meille että "Kenenkäs tyttöjä sitä ollaan?" ja jotain käkättäen hoippui tiehensä. Meitä tietty nauratti kun tytöiksi luuli. Koko episodi alkoi vituttaa mopoiässä kun piti alkaa miehistyä, kumma että vieläkin muistan sen. Ja nyt kun miettii, about 15 kesäisenä aloin ensi kertoja käymään salilla :O

- - - Updated - - -

Sieluni on arvilla!

- - - Updated - - -

arveilla

- - - Updated - - -

arpeutunut!

Tiskasin ja nyt on ihan hiki.

No niin. Tampereella käyty ja tultu takaisin. On tämä koti ihan mukava paikka.

Noniin, juuri olen tulossa Tampereelle.
Pysyi punttimimmien tasapaino kun ei yhtäaikaa oltu.

Oma sänky odottaa, ehanaa.

Ei juuuummmaaalllauutaaa! Nyt hajottaa ja lujasti! Silloin kun bussissa eritoten kaipaan hiljaisuutta, niin vieruspenkillä istuu mimmi, joka mainostaa hienhajuaan!

Näissä superhelteissä on se hieno puoli, että naiset näyttävät nyt paremmilta kuin koskaan. Kaupunkikuva tulvii kesämekkoja ja niukkaa vaatetusta. Olisipa vielä lomalla..

- - - Updated - - -

Ja reisitatuoinnit taitaa olla nyt kovasana.

Back
Ylös Bottom