Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suihkussakäynti?

- - - Updated - - -

Tiesittekö että ekolokinen suihkuttelu kestää 3min?

Eventan kuittikriisistä tuli mieleen, että minua vituttaa Suomen kuittifetissi. Luonto tuhoutuu, kun pitää tulostaa kuitti ihan vain siksi, että saa sanoa kassaneidille "En tarvitse kuittia kiitos."

En ole puhdasverinen kapitalistisika, koska minulla on näköjään myös ituhippipuoli.

Niin 60-lukua tollanen maksuautomaatti. Herää tähän päivään ja käy maksamassa se yhtiön konttoriin.

Otin telefuunilla yhteyden kassaneitiin ja sovittiin sähkeestä. Kirjekyyhky oli huollossa.

Hieno paiva. Itseni kokoinen pahvinen muuttolaatikko hajosi kun kannoin sita alas portaita, joten ei muuta kuin tavaroita kerailemaan ja heittamaan jatesakkeihin koska muuta ei ollut enaa jaljella. Nyt on kamat alakerrassa mutta joudun odottamaan eksaa joka tulee muuttamaan ne ja han on tapansa mukaan pahasti myohassa... Hirvea haslinki vaikka en muuta kuin n.4km paahan. Tarvitsisin man with a van-palvelua nyt :(

Eventan kuittikriisistä tuli mieleen, että minua vituttaa Suomen kuittifetissi. Luonto tuhoutuu, kun pitää tulostaa kuitti ihan vain siksi, että saa sanoa kassaneidille "En tarvitse kuittia kiitos."

En ole puhdasverinen kapitalistisika, koska minulla on näköjään myös ituhippipuoli.
No hei, muutenhan on suuri riski että esim. kansainväliset yritykset jättää veroja maksamatta Suomeen!

Komentaja vaihtuu tänään, joten:

Judis ei vieläkään päässyt siihen hommaan, mutta ehkä sitten ensi kerralla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jone soitti tänään raariossa Porilaisten marssin.

Mäpäs pääsen kotiin olematta tekemään mitään. Ei oo putki päällä. En nimittäin käynyt eilen lainkaan ulosvissyllä! Tänään ehkä taas käyn.

No eipä semmosessa myrskyssä ulosvissyllä kannatakaa käydä. Minä voisin ostaa vissyn kotiin ja istua sisävissyllä uudehkolla sohvalla.

- - - Updated - - -

Vai onko se jo melkeinvanhasohva?

Uskaltaiskoha tuota kokeilla onnibussia tänään?

Mina itkin asken onnesta. Ja nyt juhlin syomalla mangojaadyketta. Tanaan on kaatosateesta huolimatta hyva paiva!

Mina itkin asken onnesta. Ja nyt juhlin syomalla mangojaadyketta. Tanaan on kaatosateesta huolimatta hyva paiva!

Muuttohommat pulkassa? Se on mainio fiilis!

Mulla on vieläkin kupu täynnä kun duunasin hirvenlihasta ehkä maailman parhaimman murekkeen. Oi jessus miten mehukas ja herkullinen pötkäle! Sisällä oli yllärinä paprikakoskenlaskijaa ja siitä tuli hirvittävän (höhö) hyvä lisä tuohon. :kuola: Nyt ois kyl sellai fiilis, että voisin hakea kipsalta namia ja kattoa jonkun leffan. Viikonloppuna on kisat! Pitäis osata tehä tauluun reikiä oikeisiin kohtiin! Jännää. Onko leffaehdotuksia? Oonkohan mä tänään vähän hyperaktiivinen? :hyper:

Back
Ylös Bottom