Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin 60-lukua tollanen maksuautomaatti. Herää tähän päivään ja käy maksamassa se yhtiön konttoriin.
- - - Updated - - -
Tiesittekö että ekolokinen suihkuttelu kestää 3min?
No hei, muutenhan on suuri riski että esim. kansainväliset yritykset jättää veroja maksamatta Suomeen!Eventan kuittikriisistä tuli mieleen, että minua vituttaa Suomen kuittifetissi. Luonto tuhoutuu, kun pitää tulostaa kuitti ihan vain siksi, että saa sanoa kassaneidille "En tarvitse kuittia kiitos."
En ole puhdasverinen kapitalistisika, koska minulla on näköjään myös ituhippipuoli.
Vai onko se jo melkeinvanhasohva?
Ja nussuttelun. Kuluu jouset.Sohvan tuoreus on kääntäen verrannollinen siinä suoritettutun tuhnuttelun määrään.
Mina itkin asken onnesta. Ja nyt juhlin syomalla mangojaadyketta. Tanaan on kaatosateesta huolimatta hyva paiva!
Nyt ois kyl sellai fiilis, että voisin hakea kipsalta namia ja kattoa jonkun leffan. Viikonloppuna on kisat! Pitäis osata tehä tauluun reikiä oikeisiin kohtiin! Jännää. Onko leffaehdotuksia? Oonkohan mä tänään vähän hyperaktiivinen?