Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että juusto oli hyvää aamuruispalaleivillä. En muista milloin viimeksi olisin ostanut ennen eilistä. Leikkelettä ei koriin sattunut samaan aikaan. Ja kipeä kaulafinni alkaa ottaa päähän kun oikealla kyljellä nukkuminen on poissuljettuvaihtoehto jo toista tai kolmatta yötä.

Tuli koettua härmä ja powerpark! Ja alkuillasta suomalainen monsuuni salamoilla. Uin huvipuistosta autolle ja ajelin 40kmh parkanoo ast. Mukava oli päästellä kun muut oli tien reunas. Honda ja sen pyyhkimet!

Onko tuo Powerpark oikeasti käymisen arvoinen paikka? Mietin et jos es viikolla kävis siellä, jos sais jonkun mukaan..

Jahas, pöytä ja työhuone on valmisteltu lomaa varten. Mitähän sitä tekis loppupäivän, puhumattakaan huomisesta. Huomenna mä kyllä livahdan puolenpäivän aikoihin himaan pötköttään. Tai oikeesti sovelletulle Method Perkiömäelle, elbow rape oli jo eilen, mutta huomenna bodausta käsipainoilla. Saattaapa olla, että loman kunniaksi muutama ulkopinnalle kondesoiva tuopillinen. Lääkkeeksi, kuten Olawillakin on tapana.

- - - Updated - - -

Väsyttäääääaaarrrgghhhhhh

No mikä nyt, eikö uni ole ns. maistunut?

Miltä unen pitää muuten maistua? Pissalta vai pizzalta. Siinä on vizsi ero.

Minäkin jouduin maanantaina käymään työpaikalla, LOMAN aikana. En sentään töitä tehnyt vaan hain yön hämyssä passini kun tuli extemporena tilattua Tallinnan reissu seuraavalle päivälle. Eihän sitä taaskaan tarkistettu, mutta ei ne pikavoitot kiinnosta jos sattuiski tarkistus kohdalle.

- - - Updated - - -

Miltä unen pitää muuten maistua? Pissalta vai pizzalta. Siinä on vizsi ero.

Mun mielestä vois maistua vaikka Sanzilta. Ja tämä ei ole vitzi.

Mun mielestä vois maistua vaikka Sanzilta. Ja tämä ei ole vitzi.

Onko hänellä tietosi mukaan kokemusta sekä pizzan että pissan maistelusta?

- - - Updated - - -

Oho, luin väärin, mutta en jaksa enää korjata. Luin ensin että pitää kysyä Sanzilta. Myönnetään, että suihkunraikkaana varmaan maistuisikin, mutta semmonen parin päivän Ääs-joen vauhtiajoviikonloppuinen marinoitu version ei välttämättä hivelisi makunystytöitä.

Vauhtiajolla tarkoitan sitä, jos tiedätte mitä tarkoitan...

- - - Updated - - -

Mä lähden nyt lounakselle.

- - - Updated - - -

Tissiä.

- - - Updated - - -

Kanan.

Minua ei lämmöt haittaa. Panin eilen maata klo 21:36 ja heräsin ensimmäisen kerran jo ennen herätyskellon soittoa klo 06:52! Heräämisen syy ei kylläkään ollu tarpeeksi pitkät yöunet eikä kuumuus vaan hirvittävä kusihätä.

Nyt on kaapinovi suorassa! Mulla oli koko kirjis vinossa. Mutta ei ollu minun vika. Siirrettiin koko rotisko 50cm sivuun niin olikin suorassa! Lattia vino, elämä hankala. Vaan nyt helepotti. Vielä pitää soittaa putkarille ja SITTEN tämä koti on valamis! OUJEA! :)

Kuitin saaminen pankin maksuautomaatilta maksetusta laskusta 5€!!!

En maksa.

Vielä pitää soittaa putkarille ja SITTEN tämä koti on valamis! OUJEA! :)

Onneks oot käyny miiteissä niin tierät jo etukäteen miltä putkimiehet näyttää.

:käsilläreisillelyöntinaurua:

Kohtuu myräkkä iski Tampereelle. Varmaan parvekelasit lentää kohta helvettihin :D

edit: ja rakeitakin kunnolla...wuhuu!

Kohtuu myräkkä iski Tampereelle. Varmaan parvekelasit lentää kohta helvettihin :D

edit: ja rakeitakin kunnolla...wuhuu!

No ei täälläpäin vielä. Vettä alko just vähä tiputtaa.. Tulispa tännekin kohdille vähä kovemmin.

Mitä helevettiä sää tommosta toivot? Tuommonen ukkonen ja myrsky on ihan kamalaa.

No jos kerran kesälomalla pitää osua sade kohille niin saahan se tulla kerralla sit :)

Mä en laske sitä ääsjoen aiempaa myräkkää omalle kohdalle ku istuin junassa.

No se oli nopeesti ohi.. Jos se tuohon jäi?

WTF, se sade nyt tänne sieltä!

Aika nopeasti meni ohi. Nopea, intensiivinen ja märkä. Vähän niinkun...no tiiätte kyllä

Back
Ylös Bottom