Onneksi olkoon 666. postauksestasi Jouni. Eikä olisi voinut osua parempaan väliin. The juice did it epäilemättä. ;)
Mitä vanhempi sitä luotettavampi lähde.
Kun sä nyt kerran tiedät nää kuviot, niin nimiänimiä! Kerro koko stoori äläkä vaan kiusoittele.
"Joku amerikanjuutalainen nainen" on eittämättä aika painava auktoriteetti.
Haluaisitko kuulla maailmanlaajuisesta ateistien salaliitosta? Minä voisin näin "jonain suomenateistisena" aukaista vähän sitäkin sulle. Huhu kertoo, että siihen liittyy muun muassa homosaatio ja kommunismi, mutta nää on sitten hyshys-juttuja, johon et pääse mukaan kuin lupaamalla olla kertomatta kenellekään muulle tai mörökölli sinut vieköön.
En minä ainankaan mistään symboleista kirjoittanut sanaakaan, vaan mielestäni ihan selvästi mainitsin nimeltä miehen joka näistä asioista kirjoitti jo liki 100 vuotta sitten.
Mitä vanhempi sitä luotettavampi lähde.
Sotien aloitus ja presidenttien murhaaminen on melko tai erittäin pienen piirin puuhaa aina ollut ja tulee aina olemaan.
Kun sä nyt kerran tiedät nää kuviot, niin nimiänimiä! Kerro koko stoori äläkä vaan kiusoittele.
Lisäksi tuossa yllä on linkattuna video missä joku amerikanjuutalainen nainen itse aivan selvästi kertoo asiasta.
"Joku amerikanjuutalainen nainen" on eittämättä aika painava auktoriteetti.
Haluaisitko kuulla maailmanlaajuisesta ateistien salaliitosta? Minä voisin näin "jonain suomenateistisena" aukaista vähän sitäkin sulle. Huhu kertoo, että siihen liittyy muun muassa homosaatio ja kommunismi, mutta nää on sitten hyshys-juttuja, johon et pääse mukaan kuin lupaamalla olla kertomatta kenellekään muulle tai mörökölli sinut vieköön.