Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mulla ole mitään Saksaa vastaan. Eikä itseasiassa mitään kisoissa ollutta joukkuetta vastaan.
Mun mielestä Saksan nykyinen joukkue pelaa todella hyvin ja yleensä viihdyttävää peliä. Lisäksi Neuer on aivan huikea kaveri maalissa.
Eli ei ole iso harmi vaikka olisi Saksa-Argentiina finaali ;)
Se vaan olisi kaikista karuin ratkaisu, jos Argentiina voittaisi Brasilian heidän kotikisojensa finaalissa :D

Juuri näin, mikään maa ei oo niin kiva voittaa kun Brassit. Näin siis Argentiinan kannalta.

Juuri näin, mikään maa ei oo niin kiva voittaa kun Brassit. Näin siis Argentiinan kannalta.

Ja Brassien kannalta millekään muulle ei ole niin paha hävitä kuin Argentiinalle :)

edit:
Oli tänään paikallisessa lehdessä erinäisiä statistiikkoja kisoista.
Sellainen mielenkiintoinen yksityiskohta pisti silmään, että kisojen eniten rikkonut joukkue on Brasilia...
Saksa löytyi rikkovien joukkueiden listalta sijalta 30 ja Argentiina sijalta 31...

edit2:
Hollanti oli tuossa listalla sijalla 4.
Eli molemmissa peleissä nähdään rikkova joukkue vs "siististi pelaava" ;)

Ja Brassien kannalta millekään muulle ei ole niin paha hävitä kuin Argentiinalle :)

edit:
Oli tänään paikallisessa lehdessä erinäisiä statistiikkoja kisoista.
Sellainen mielenkiintoinen yksityiskohta pisti silmään, että kisojen eniten rikkonut joukkue on Brasilia...
Saksa löytyi rikkovien joukkueiden listalta sijalta 30 ja Argentiina sijalta 31...

edit2:
Hollanti oli tuossa listalla sijalla 4.
Eli molemmissa peleissä nähdään rikkova joukkue vs "siististi pelaava" ;)
Tuo on varmaan laskettu vihellettyjen rikkeiden määrästä. Saksahan on mestari pelaamaan ns. piilosikaa.
Rikkovat sen verran ettei tule rikettä. Saa nähdä miten Brasilia pärjää Löwin taktiikoille.

Tuo on varmaan laskettu vihellettyjen rikkeiden määrästä. Saksahan on mestari pelaamaan ns. piilosikaa.
Rikkovat sen verran ettei tule rikettä. Saa nähdä miten Brasilia pärjää Löwin taktiikoille.

Joo, siis nimenomaan vihelletyt rikkeet. Eihän sitä oikein muista tilastoa voi tehdä.

Jänskättää!! Kahtokaapa vaan niin Bernard pelaa itsensä suuren yleisön tietouteen, jos vain nuoren kaverin pää kestää pelata vahvuuksillaan. Lähtönopeudessa ehkä jopa Neymar häviää ja pallollisenakin erittäin taitava.

En nähnyt ennakkojuttuja, joten pitää kysyä, että kuka tuolla on kommentaattorina?
Tuntuu vähän tökkivän tuo ulosanti...

Ny tulee eka matsi jonka vois kattoo kokonaan. Hiljenis vaan tuo vitun pesukone.

Oli sitten kyseessä oma tai naapurin...

pull_the_plug1.jpg

Go Brazil!!! :rock:

Riippuu pelinkulusta jaksanko sinnitellä tän loppuun, huomenna on se minun unelmapeli. Harmi että tässä vaiheessa kohtaavat mutta ompahan jompikumpi finaalissa sit :)

Ainiin, pesukonekin pitää muistaa tyhjentää puoliajalla kunhan on sammunu. Millanen tehokone Jamilla oikein on kun kuulee? Mun pitäis laittaa joku hälytysääni päälle että kuulisin kun omani sammuu.

Mueller vois pari lisääkin paukuttaa, tulis rahaa maalipörssinvoittaja veikkauksesta :)

Back
Ylös Bottom