Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä on kohta kaikki muut käyneet Tuurissa paitsi minä:(

Tapasin tänään töissä kenraalismiehen. Keskustelimme panssarivaunun putkenvakaajasta sekä verkkokalastuksesta.

Jään odottamaan pikaista ylennystä.

Pitkästä aikaa (oikeasti pitkästä aikaa) ajattelin lukea uutisia ja joka tuutissa yt-neuvotteluja xx määrä saa kenkä tatuoinnin persuuksiin. Kaupan alaltakin lähtee ainakin 6000 työpaikkaa mikäli IL:ää uskoo.

Mualiman menoa

Antakaa määkin runoilen, mullakin on runosuoli!

Munaton prinssi mun päässäni soi,
kakkaa lumella kallossa kuminoi.
Muuttohommat ja tenttiinluku,
mieluummin perkele vaikka pakkopuku.
"Ei mahdu päälle, koskaan en käytä.
Pois pitää heittää, ei hyvältä enää näytä."
Illalla painin seassa miesten hikisten,
karkotan murheet henki pihisten.
JA ONNELLINEN OON!

Kiitos. Kiitos.

Upeaa, tosin sun runollinen lahjakkuus tuli esille jo lauantaina:D

[video=youtube_share;0y7TFWfbs90]http://youtu.be/0y7TFWfbs90[/video]

Maanantairuno:

Taas se tavallinen tarina
perjantaina ulos portista kirmaan
mielessä lääke helmeilevä ja sängyn narina
launtaina hain lähikontaktia Irmaan

ei

aamulla jouduin taas tähän firmaan
vaan toiveilla pysyy pää kasassa
silmät lepää kaappiketjun lihassa
ehkä ensi viikonloppuna

jooei

Kohta mä pääsen kuntit MIESTEN hommiin. Eli pihankunnostustöihin raktorilla.

- - - Updated - - -

Kunhan vaan sepelikuorma sallii itsensä saapua tänne missä minä olen jo läsnä.

Muista sitten jos ajat nurmikolla, pyöriä saa kääntää vain kun raktori ei liiku.

Upeaa, tosin sun runollinen lahjakkuus tuli esille jo lauantaina:D

Tää jäi ny selkeesti päälle! Mut mäkin sain runon. Itseasias kaks! Oli sellasia yksinkertaisia ja herkkiä, niis oli suoraa tunnetta! :D

On muuten Luojan onni, että oon ton painimisen alottanu. Ihanaa ku voi rankan vkolopun jälkeen (Manse niinQ NIIIIN segasiiii!!!11112211) mennä porukalla pyörimään kuin pienet hikipallot toistemme lomassa. Välillä ollaan liian lähellä toisia, "oho sori, mihin kävi", kädenhuiskautus, ei täs mitää, vähän vaan päähän kopsahti. Homma jatkuu, joku hakee jääpussia, toinen teippaa varvasta, hiki valuu ja kaverilla on kourassaan tukko sun hiuksia. Matolta lähtee kotiin hikisiä, rymynneitä ja kurmootettuja ihmisotuksia.

Saattaa olla, että tässä rupee vähä nostalgiaa tuleen pintaan, kun joutuu kohta jättään noi muruset :itku:

Kadunvarteen parkkeerattu siviilipoliisipaku toivotti hyvät maanantaihuomenet iloisella väläyksellä. Saa nähdä, ehtivätkö lähettää juhannuskortin ajoissa.

Tää jäi ny selkeesti päälle! Mut mäkin sain runon. Itseasias kaks! Oli sellasia yksinkertaisia ja herkkiä, niis oli suoraa tunnetta! :D

On muuten Luojan onni, että oon ton painimisen alottanu. Ihanaa ku voi rankan vkolopun jälkeen (Manse niinQ NIIIIN segasiiii!!!11112211) mennä porukalla pyörimään kuin pienet hikipallot toistemme lomassa. Välillä ollaan liian lähellä toisia, "oho sori, mihin kävi", kädenhuiskautus, ei täs mitää, vähän vaan päähän kopsahti. Homma jatkuu, joku hakee jääpussia, toinen teippaa varvasta, hiki valuu ja kaverilla on kourassaan tukko sun hiuksia. Matolta lähtee kotiin hikisiä, rymynneitä ja kurmootettuja ihmisotuksia.

Saattaa olla, että tässä rupee vähä nostalgiaa tuleen pintaan, kun joutuu kohta jättään noi muruset :itku:

Oon ihan harmistunut kun hävitin sun runon vaikka pistin tisseihin talteen. Johonkin se matkanvarrelle jäi.

Sun pitää tulle hietsuun painimaan ens sunnuntaina. Jonkun pitää pistää heinikolle kampoihin kun mä en sille voinut mitään.

Sun pitää tulle hietsuun painimaan ens sunnuntaina. Jonkun pitää pistää heinikolle kampoihin kun mä en sille voinut mitään.

Ootte menossa semmosiin aikoihin etten mä taida olla edes paikkakunnalla vielä! Mun tarttee haastaa toi heinikko ihan omalla ajalla ja kattoo pärjäänkö mäkään sille yhtään. Veikkaan, että en :D

Ootte menossa semmosiin aikoihin etten mä taida olla edes paikkakunnalla vielä! Mun tarttee haastaa toi heinikko ihan omalla ajalla ja kattoo pärjäänkö mäkään sille yhtään. Veikkaan, että en :D

Kokemuksesta oppineena voin vihjata, että siinä kohtaa kun heinikko ei pärjää se alkaa heittää vettä sun päälle... Tosin se kyllä saattaa heittää sitä joka tapauksessa...

Ihan hyvinhän sulla Reetta meni. Mä luulin että sä vaan tykkäät olla selälläs siellä hiekassa, kun hakeuduit sinne jatkuvasti ;)

Helposti pärjäät, enhän mä oo treenannut puoleen vuoteen!

Kokemuksesta oppineena voin vihjata, että siinä kohtaa kun heinikko ei pärjää se alkaa heittää vettä sun päälle... Tosin se kyllä saattaa heittää sitä joka tapauksessa...

Ai säkin olit mun uhri? hups. :D

Back
Ylös Bottom