Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

minäkin sain raahattua perseeni salille... onneksi ei tarvinnut kun kävellä tohon parin metrin päähän. Ja nyt kun lapsukaiset ovat vihdoin päiväunilla, voin minäkin hypätä sohvalle ja laittaa pyörimään jonkun Jason Stathamin leffan. Illaksi äijä on keksinyt mulle varsin mieluista puuhaa :rolleyes:

mulla ois 50 minsan kävely edessä salille, kun ei oo ihan noin vieressä ku elsulla :( Kyllähän sitä näin aurinkoisena päivänä keksis vaikka mitä tekosyitä miksei nyt millään ehdi tangon varteen, mutta nyt ei onneks pälli anna myöten luistaa yhtään. Tossua toisen eteen, sano Jossu. :dance2:

^laiskoja päiviä varten mulla on kotisali :D muutoin joutuis ajelemaan duunipaikalle fillarilla 40min/ suunta

auts, no sit en valita :D Multa pöllittiin pyörä, pitäs hommata uusi, ois treenaaminenkin helpompaa kun ei tarttee laskea kahta tuntia matkoihin... :face:

Kävin pitkästä aikaa salilla. tein rintaa ja hauista.

Mä sain turpaani harjateräkseltä ennen sian pierua, uus hieno arpi kasvoihin. Ja nosturikuski yritti tuhota mun koneen. Se jätkä on pelkkä poninhäntä josta roikkuu idiootti.

Hubix_Secra_sininen_net_sl.webp

Vai semmosta haaveria Rommelille tullu. Vaarallista tuo työnteko, varsinki jos on idioottien ympäröimä. Näissä konttorihommissa se teettää vaan ylitöitä

Nojoo, ei mulla ole varaa viisastella. Itse onnistuin saamaan hitsauskipinän kengän sisälle vajaa kuukausi sitten. Kantapään sisään palava sukka aiheuttaa kohtuullista kipua ja aika pahaa hajua...

Mä sain sulatettua lähes vastaavalla tavalla tohon jalan päälle reiän, mä vaan tein niin polttoleikatessa. Tuli vähän leikkuusaumaan rosoa.

ehana! rakastuin kukas hän on?

- - - Updated - - -

Mä meen Pohjanmaalle, siellä on kuulemma semmonen paskanen lampikin.

- - - Updated - - -

Isolla VTwinillä tietenkin!

Back
Ylös Bottom