Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin kalastetaan kun on vähän Tarzanin verta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä kallistuisin tuohon paljasteluhommaan. Mistäs sitä tietää, vaikka kuvan kaltainen otus siitä vallan kiihottuisi. Siinä voisi olla alku jonkun kauniin ja kestävän! Kuten ei-ennenaikaisesti päättyvän sukupuolinussinnan.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele taas asialla!

- - - Updated - - -

Taas muuten voimme edeltä huomata, kuinka NAIShenkilöt onnistuvat aina kääntämään päivän polttavat puheenaiheet täysin yltiöseksistiselle linjalle, nytkin mm. perseen paljasteluun ja muuhun riettauteen.

mun rupsahtanut perse ei nouse sängystä vaikka miten yritän. Sitä se ikä teettää. Salillakaan ei tähän aikaan ole silmänruokaa, ellei sitten tykkää vähän muhkummasta eläkeläistavarasta.

Kyllä osaat kuomaseni aina

Laittaa sanat oikeaan paikkaan
Sanoa mitä todella tarvitsee
Ei mitään liikaa
Ei mitään turhaa
Vain ne sanat jotka sielua ravistaa

JaanaN:lle sanoisin että kannattaa ottaa maan vetovoima samaan tiimiin kanssasi ja hakeutua sellaisiin asentoihin että lörpähtänyt jättöreuna onkin entistä hyppyrimpi.

- - - Updated - - -

Kauheeta meininkiä. Nyt mua pelottaa kun nämä morsiammet on jotenkin niin sarkastisen kuuloisia. Se ei tiedä ikuna hyvää.

Se on semmosta kun nainen tulee naisen ikään Yo-Yo77 ;) Ja totta toi aamusaleilun varjopuolet! Äitienpäivän aamuna sai olla ihan parhaassa seurassa=yksin.. eilen aamulla yksi eläkeläismummo seurana (pitäisi olla mieltynyt paitsi muhkumpaan ja kypsempään myös sukupuoli ongelma tulee vastaan. Huomaan tässä ihan uusia puolia itsestäni.. hirveen rajoittunutta ajattelua). Tosin aamut on yleensä paljon parempia siinä mielessä, ettei tarvii nolata esittelemällä sitä rupsahtanutta maata viistovaa takalistoa smith laitteessa äheltäessä. Puhumattakaan miten on tien tukkeena iltaisin kun todelliset treenaajat saa timmit persiinsä raahattua salille :nolo:

- - - Updated - - -

jäin pohtimaan niitä asentoja :pano:

Hmm jotain yltiöseksististä Jaana postasi kun liiskautui firman palomuuriin. Meistä ei nyt oikein tuon futermukerin kanssa saa vertaistukea tähän salikompleksiin, me ollaan nimittäin aika kovia poikia nostelemaan painoja. Meillä molemmilla on KÄYTÄNNÖSSÄ sama penkkituloskin, n 0,15 tonnia.

mä olen kyllä sortunut tuijottelemaan myös naisten hyviä perseitä... :nolo: En siis eläkeläisten vaan nuorten ja simpsakoiden salikissojen takakontteja :D Yritys on kova, että mullekin vielä tässä tulevana vuonna kasvaa sellanen pyöreä boo-tay... Yrittänyttä ei panna :D

Vähän hitaanlaisesti on täälläkin aamu lähtenyt käyntiin. Oon tässä pari tuntia miettinyt, josko sitä rupeaisi harkitsemaan aamupalan valmistelun suunnittelua.

Minäkin olen osani NAISpyllyjä ja erityisesti takasämpyläntäyteisiä fitnesshousuja tiiraillut salaa ja huomaamattomasti.

Mutta voihan väärään suuntaan viistossa oleva jättöreuna, koolle kutsumani palaveri häämöttää n. 13 minuutin päässä. Tässähän kerkiää vielä esim. Cooperin testin suorittamaan. JA VALMISTELUT, ne on suoritettu jo aamukahvin jälkeen.

- - - Updated - - -

Nyt mä laitan kaiken kuntoon, jumalauta!

- - - Updated - - -

Hihihi. Radiossa voimakkaan R-kirjaimen ääntämysvian hallitseva henkilö sanoi veronkorotukset. Kyllä se nauratti, mutta vain silloin kun kukaan moraalinvartija ei nähnyt eikä kuullut, eikä tehnyt kainalopieruja taustalla.

- - - Updated - - -

Autenttista kainalopierua hajulla ja raidoilla.

Se on semmosta kun nainen tulee naisen ikään Yo-Yo77 ;) Ja totta toi aamupuun (morning wood) varjopuolet! Äitienpäivän aamuna sai olla ihan parhaassa seurassa=yksin.. eilen aamulla yksi eläkeläismummo seurana (pitäisi olla mieltynyt paitsi muhkumpaan ja kypsempään myös sukupuoli ongelma tulee vastaan. Huomaan tässä ihan uusia puolia itsestäni.. hirveen rajoittunutta ajattelua). Tosin aamut on yleensä paljon parempia siinä mielessä, ettei tarvii nolata esittelemällä sitä rupsahtanutta maata viistovaa takalistoa smith laitteessa äheltäessä. Puhumattakaan miten on tien tukkeena iltaisin kun todelliset treenaajat saa timmit persiinsä raahattua salille :nolo:

- - - Updated - - -

jäin pohtimaan niitä asentoja :pano:

Toisilla ei ikäkään korjaa tätä. Nimim. Kuin rippikoululaisella.

No nyt se tapahtu! Nuori salskea komea (ja aivan varmasti myös notkea) uros lenkkeili ikkunan ohi! Päivä on pelastettu ja ansaittu kahvihetki voi alkaa!

Toivotaan Johnylle yhtä onnistunutta viikonloppua :)

- - - Updated - - -

Miksi sorruin ostamaan valmiiksi marinoitua kassleria? Sitten muka yllätys, että se on sitkeetä jännepaskaa. :(

Löysää lihaa tänne, kiitos.

täällä olis löysää lihaa.. mut se on niin löysää ettei jaksa liikkua.

JohnyV puhuu vierailla kielillä. Ei mummo ymmärrä. yli 10v jooganneena ei vieläkään taivu ite ees persettä pyyhkiin, voi voi :itku:

Miksi sorruin ostamaan valmiiksi marinoitua kassleria? Sitten muka yllätys, että se on sitkeetä jännepaskaa. :(

Löysää lihaa tänne, kiitos.

Ei kai siitä muuta kannata tehdä kuin pulled porkia. Vai sitäkö teitkin?

Back
Ylös Bottom