No enkö ookki! Tuon jälkeen oon ehtiny vielä kuunteleen musiikkia ja tekemään ruokaa. Mihin mä joudunkaa kaiken tämän ehtimisen kanssa.
Eläkkeelle, ihan varmasti eläkkeelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No enkö ookki! Tuon jälkeen oon ehtiny vielä kuunteleen musiikkia ja tekemään ruokaa. Mihin mä joudunkaa kaiken tämän ehtimisen kanssa.
Ei jumalavitsa kuntit ja cuntit.
Toinen päivä putkeen, mitä tulee pettymyksiin lounaksella. Mä en pystyis tekeen noin mautonta ja samaan aikaan onnettoman makuista kilikonkarnee, vaikka mä kaikella taidollani ja tahdollani yrittäisin. Eikä kukaan ollu tarjoomassa lohduttavaa körssiä. Se on toisaalta ihan lus-merkkinen homma se.
Johnyllä on siellä hyvä suunnitelma ja käytännön toteutuksen aloituskin hivelee täyrellisyyttä. Nimittäin. Olen empiiristen tutkimusteni aikana tullut vahvistaneeksi seuraavan hypoteesin: NAISet käyvät kuumana komeisiin nuoriin musikantteihin. Ja nimenomaan nuoret ja kimmoisat, ei semmoiset vanhat, elastisuutensa menettäneet ja rupsahtaneet huumorintajuttomat lortot. Nää jälkimmäiset heittelee aluskalsarien virkaa toimittavia kusenpolttamia telttojaan sinne lavalle aina, ku Siltsu kysyy näkyyks keLLLLLLo? Jäävät myös illasta toiseen ilman vastakaikua, ja tästä katkeroituvat edelleen ja vajoavat entistä syvemmälle huumorintajuttomuuden maailmaan. Jossain vaiheessa he painavat kukkakuosisen hattunsa niin syvälle päähän, että lieri on samassa tasossa kuin nämä em. kalsonkin korvikkeet. Eli n. autenttisen kainalopierun suoritusalueelle.
Aamupahoinvointini alkoi uusimaan. Nyt äkkiä visuaalihavainto jostain nuoresta ja Kimmoisasta!
valelääkäri, valetyötön!
..täytyy tosin toivoa, että näkisi kun elastiset nuoret miehet kulkemassa ilman paitaa auringonpaisteen paahtamalla lenkkipoluilla.. pitäisikö sitä varta vasten mennä tsekkaan paikallisen uimarannan tarjonta. Josko sieltä löytyisi nuorta kimmokasta ja notkeaa silmän iloa
:wtf:Kyllä kannattaa kokeilla onneaan! Sitä saattaa jopa käydä niin hyvä tuuri, että näkee Kimmon lisäksi isänsä jorman.
- - - Updated - - -
Onkohan Kimmo Elastisen isän nimi Jorma.
- - - Updated - - -
Ilmeisesti Johny nyt on käynyt niin, että Kauko Käyhkön kuvan paljastaminen internetfoorumilla aiheutti ns. vastareaktio-tyyppisen tapahtuman tavoitteeseen nähden. Mikä meni vikaan?

Entä jos näkee isänsä pojan Jorman peilistä.