Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kyllä ihmisen vitutuksesta pahimpia jos on nälkä ja vielä vähän suruunsyömisen tarvetta ja menee kovin odotuksin eväspaikkaan. Tilaa esim steikhauspurkerin ja odottaa sitä vaahto suussa. Sitten sieltä tulee a)liian pieni b)kuiva c)jäähtynyt d)ylihintainen annos. Se on paha kuntit, silloin tekee mieli asettaa purkeri tarjoilijahenkilön ruoansulatuskanavaan jättöreunan kautta (anteeksi karkea ilmailutermien käyttö, mutta olen tehnyt käsin hiilikuidusta osia lentokoneisiin)

En välitä mitkä vihat saan niskaani, mutta MIKSI ei voi olla kunnollisia kalaburgereita noissa mestoissa missään. Aina on paneroitu pakastesei. Vittu.

Koska. Jos on burgerihimo päällä niin kalapihvi ei ole oikein normaalin ihmisen valinta. Kalapurkeri on semmonen väliinputoaja. Vähän sama kuin kahden tähden jallu, semmoista ei ole kun ei sitä kukaan kaipaa.

- - - Updated - - -

Onhan sitä kahden tähden jallua!

- - - Updated - - -

Kiva jutella itsensä kanssa.

- - - Updated - - -

Parasta hommaa mitä voi tehdä itsensä kanssa: keskustella.

- - - Updated - - -

Mitä sä odotat tältä suhteelta?

- - - Updated - - -

Mikä se irtakin hukuttautumislammen nimi oli?

Sahalampi!

- - - Updated - - -

Ja se Burgeri oli nimenomaisesti b) kuiva ja c) jäähtynyt. Sen verran otti hermosta, että kaverilta sain vaniljan makuista sikaria, ilman vaniljan makua, mutta ei ihan tavallista körssiä vaan justiinsa sitä tavallista sikaria lainaks.

- - - Updated - - -

Söin sen pienissä paloissa, kun enhän minä osaa semmosia muuten käyttää. Sekin maistu vähän siltä jättöreunalta.

- - - Updated - - -

Olkoon se päivän salaatti, lehdistähän nekin tehdään.

- - - Updated - - -

Kuiva ja naseva salaatti.

Mukava kun oli ystävä matkassa. Ystävyys lämmittää ja körssittelyn lopettaneilla on hyvä olla semmosia kavereita joilla on vaniljasikaria ilman vaniljan makua ja ihan tavallista körssiä tai vaniljasikaria ilman vaniljan makua mutta ei ihan tavallista körssiä vaan justiinsa sitä tavallista sikaria lainattavaksi kuivan ja jäähtyneen paska-annoksen jälkeen tuprautettavaksi. Siihen vaivaan kun tuli paha mieli.

- - - Updated - - -

Kuiva ja naseva, aivan kuin kovapohkeinen arkistonhoitaja jonka tiedän.

Koska. Jos on burgerihimo päällä niin kalapihvi ei ole oikein normaalin ihmisen valinta. Kalapurkeri on semmonen väliinputoaja. Vähän sama kuin kahden tähden jallu, semmoista ei ole kun ei sitä kukaan kaipaa.

Se onkin mulle se burgeri. Minen syö semmosten tiettyjen elukoiden lihaa, pääasiassa jalallisten, ellei ole juoksennellut metsässä (esim. hirvi mutta harvoin on tarjolla moista kaupunkilaiselle).

Mä tykkään Efesistä, mutta se nyt ei liene oluenjuojien mielestä mikään oikea olut ensinkään. Jos joku tietää samanlaisen oluen, lupaan yrittää.

Oon kyllä vuosien varrella kokeillut kaikenlaisia oluita, mutta ei ole vielä kolahtanut. Ennemmin sen pikkupullon juo kuin turpiinsa ottaa, mutta jos on vaihtoehtoja niin yleensä tartun niihin.
No testaa vaikka saksalaisia tai tsekkiläisiä vaaleita lagereita. Erothan noiden vaaleiden kesken on verrattain pieniä, kun verrataan vaaleita vaikka johonkin muuhun oluttyyliin, mutta kyllä niissäkin eroja löytyy. Vähän huonosti tulee mieleen tuollaisia tavallaan "mausteisia" vaaleita lagereita muuta kuin kreikkalainen Mythos, mutta se nyt vois olla ainakin.

Kesäjuomaksi vaaleista omaan suuhun hyvä oli Ayingerin Frühlingsbier, jos sitä on vielä saatavilla.

Tuttavallisemmin Sahku. Siinä on kuulkaa kirjaimellisesti paskanen loppu, kun sinne hukuttautuu.

En oo kuullu sahkusta puhuttavan ikinä. Sahis on tuttu lempinimi minulle. Olen käynyt sielä uimassakäymässä. Kuten myös kyrkösjärvellä sekä tanelinlammella. Tanelinlammella jopa useasti keskellä talvea, saunasta, avantoon.

Kesäjuomaksi vaaleista omaan suuhun hyvä oli Ayingerin Frühlingsbier, jos sitä on vielä saatavilla.

Teerenpelin kesähessu oli hyvin kesäinen juoma. Suosikkini kesäolueksi.

- - - Updated - - -

1 työpäivä ja noin 2h55min. VUOSIlomani alkamiseen.

- - - Updated - - -

Ai niin! Mä oon uinu kerran meressä! Se tapahtui vaasan mansikkasaaressa.

- - - Updated - - -

Merivesi maistui pahalta suussa.

En oo kuullu sahkusta puhuttavan ikinä. Sahis on tuttu lempinimi minulle. Olen käynyt sielä uimassakäymässä. Kuten myös kyrkösjärvellä sekä tanelinlammella. Tanelinlammella jopa useasti keskellä talvea, saunasta, avantoon.

Sillon kun oon 14-vuotiaana tytönhupakkona siellä ekan kerran käynyt, niin sillon puhuttiin Sahkusta. Jossain vaiheessa kuulin Sahiksesta, mutta mulle on tuo Sahku jäänyt käyttöön. Olen minäkin siellä käynyt kastautumassa ja Kyrkkärillä kans. Tanelinlampea en ole kokeillut.

Sillon kun oon 14-vuotiaana tytönhupakkona siellä ekan kerran käynyt, niin sillon puhuttiin Sahkusta. Jossain vaiheessa kuulin Sahiksesta, mutta mulle on tuo Sahku jäänyt käyttöön. Olen minäkin siellä käynyt kastautumassa ja Kyrkkärillä kans. Tanelinlampea en ole kokeillut.

Minäkin olen pidättäytynyt kokeilemasta Tanelin lampea, siinä vasta paskanen loppu onkin.

Pitääkin tehdä sahkuun eli sahikseen pyhiinvaellusmatka, kruunaan VITTUMAISEN työviikkoni sillä että nielaisen kunnon kulauksen sahiksen paskaista vettä.

Teerenpelin kesähessu oli hyvin kesäinen juoma. Suosikkini kesäolueksi.

- - - Updated - - -

1 työpäivä ja noin 2h55min. VUOSIlomani alkamiseen.

Voit fiilistellä videon parissa.

Etkuitenkaanpystysitätöissäkatselemaan...

Munkki-Irma voi viilistellä tuota piisiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom