Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valkosuklaalimekakku, done.

löysinnn, uudehkosta jääkaapista kolme yksikköä keskioluita joiden parim enne on 17.6.2014. Muistuttakaa kuntit että muistan nauttia ne hyvänsään aikana.

- - - Updated - - -

On tämä ehkä jopa hieman huolestuttavaa, kun mäyräkoirakokoluokan pakkauksesta meinaa jäädä keskioluet juomatta reilujen päivämäärärajojen puitteissa!

- - - Updated - - -

Onhan keskiolut kuitenkin hirmu hyvää. Mutta näen ongelmaksi muodostuneen sen että kun mieleni mun tekevi kolmentolpan raikasta & ravitsevaa herkkujen herkkua lähden nauttimaan sitä a-alueelle.

- - - Updated - - -

Kesäiseen aikaan osuva esimerkki a-alueesta on aurinkoterassi jolle piipahtaminen keskiolut mielessä ei aiheuta terassikammoa. Vettä sinne ei tahdo kehdata mennä juomaan.

Jano kasvaa juodessa. Ei tosin koske sahtia, sain vakavat traumat ensikokeilustani.

- - - Updated - - -

Tai joku olisi voinut muistuttaa että 1 kpl 2 litran tuoppia vastaa 4 kpl 0,5:n litran tuoppia.

Olut meiks mii häpy änd ai onely do it rait nau.

Oikeesti kyykkäisin jos voisin. Mun suosikki kuitenki on nyt uutena tuttavuutena mave, koska rauta!
Olut on vain tekosyy. Tai syy olla tekemättä.

Jos alkas juomaa olutta niin varmaan alkais rautakin nouseen!

Huomenta.

Taas saan nauttia VR:n ihmeellisestä maailmasta. Tunnen oloni ihan kuninkaaksi kun olen Extra-luokassa, enkä missään rahvaan seassa!!111

Huomenia. Mä elän sittenkin, vuosilomaa on sittenkin pari viikkoa, alkaa jo tässä kuluvan kuun loppupuoliskolla. Meinasin jo hakeutua Seinäjoelle hukuttautumaan johonkin vokotin mainitsemista lammista. Sanokaa hyvästit eläkkeillenne, minulla tulee nyt tauko siihen savottaan.

ps ravintola/ravitsemusliikevinkkejä Kauhava - Vaasa suunnassa? Tourinkia luvassa cuntit.

- - - Updated - - -

Huomenta.

Taas saan nauttia VR:n ihmeellisestä maailmasta. Tunnen oloni ihan kuninkaaksi kun olen Extra-luokassa, enkä missään rahvaan seassa!!111

Onko se niin että siellä on vain puolet matkustajista kansallispuvuissa ja/tai humalassa?

- - - Updated - - -

edit onpa asennevammasia nakkereita..

mitäsviddua...mulla oli tässä mun selaimessa semmonen välilehti missä oli googlen kuvahaku sanalla vanhojentanssipuvut. Mitä tää nyt tarkottaa? Mä en ole sitä hakua tehnyt. Vai onko nyt niin että alintajuntani alkaa tehdä tepposia ja se kaipaa takaisin nuoruuden ja esperanton pyörteisiin? weird shit...

Onko se niin että siellä on vain puolet matkustajista kansallispuvuissa ja/tai humalassa?

Kyllä, huhut pitävät paikkansa. Juuri loppui VR:n järjestämä kansantanhutohjelmanumero.

Voi veljet.

EDIT:
VR on tosin ylittänyt itsensä, koska viime tiistaina oli "leivoksina" jotain, mikä EU-direktiiveissä luokiteltaisi teolliseksi pahviksi, mutta tänään on oikein hyviä kanelikeksejä. Vedän posket täyteen kuin hamsteri.

Ei ollut kaksimielinen ilmaisu.

Taas Kerttu on läsnä tölsyssä. Hieno aamu! Mä elän vieläkin.

Back
Ylös Bottom