Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sä noi treenikengät hommannu???? Hienot! Itellä turkoosit converset, ja alkaa olee tiensä päässä.
Tykkään paljonkin.Mike tykkäätkö knifepartyn tyylisestä musiikista?
Mulla ei ole tunnistettavia oireita, joten kaikki on vielä hyvin.Mut mitä niillä sukeltaneilla testoilla on väliä jos kulli keulii ja panettaa ja lihas tarttuu noinkin hyvin? onks sulla sit jatkuvaa väsymystä, vitutusta, ruokahaluttomuutta, toimettomuutta, pystyt nukkuu niin paljon kun tahansa ja ei piristy, mielialan heittelyt tms tms? Et onko sulla yleensä siis sellasia vaivoja mitkä liittyy matalaan testosteroniin? Mulla oli ja monia noista
Tohon aikaan olin jo täällä Kroatiassa. Kävin kyllä päivällä siellä.Pakollinen "oliko se mike"- postaus: ajoitko tänään vähän ennen kasia volkkarillas espoon matinkylän liikenneympyrästä haukilahteen päin?
Akihabaran elektroniikkahelvetti. Shibuyan shoppailusentterit. Ginza, kallista ja komeeta. Shinjuku, safkaa jos jonkinmoista. Isetanin ruokaosasto. Viikonloppuna seksikortteli Shinjukussa. Asakusan temppelit. Odaibaan ei kannata mennä vaikka moni kehuu, paska paikka.Mike kun oot Tokiossa käynyt muutamaan otteeseen, niin sanos muutama paikka missä pitää ehdottomasti käydä. Juhannuksen jälkeinen viikko tulee sielläpäin oltua.
Totta vitus.Veikkaan et vaahdon alla keulii ja pahasti.
:hyvä: :hyvä: :hyvä: Jep. Nimi jakoon!Aika uskomatonta kyllä, mutta sieltä villakoiraryhmästä yksi vitun lehmä oli soittanut eläinsuojeluyhdistykselle ja sieltä sitten soitettiin mulle. Ei ollut nähnyt koko kuvaa, vaan ilmoituksessa oli sanottu, että kohtelen koiraa kaltoin ja rajuin ottein ja sitten rupesi lässyttämään mulle jotain eläinsuojelulaista. Meni aika hätäseen hermot ja kerroin aika kovin sanoin mitä mieltä olen niistä vitun virtahevoista ja niiden mielipiteistä. Sanoi, ettei tässä nyt olla mitään tarkastuskäyntiä tekemässä, mutta sanoin että tervetuloa vain isolla porukalla katsomaan kuka lähtee, Hessu vai te vitun turhanpäiväiset ajanhaaskaajat. Jeesus miten väsyneitä ihmisiä maailmassa on. Anonyyminä munattomana oli vielä tehnyt se lortto ilmoituksen, mutta sattumoisin narahti siinä, että mulle soitettiin ja kysyttiin Mika nimellä. Siellä ryhmässä pahimmassa äänessä ollut ämmä kokojan kutsui väärällä nimellä, joten ei tartte kelaa kuka ilmoituksen teki. Nyt mä soittelen sitten vittuillakseni sinne kanssa ja teen sen lehmän niskaan vastaavanlaista juttua. Anonyymina vain ja vaikka että pieksee koiraansa metrin dildolla.