Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vitalis kyllä nyt olis pienen vuosiloman paikka. Vois vaikka lähteä kesälavalle nahkalippahatussa laittamaan jalalla koreasti. Esperanton pyörteisiin katos.

- - - Updated - - -

Suussaki maistuu ihan paniikki.

- - - Updated - - -

nyp nyp

mä en enää ikinä mee työpaikan salille(tai ainakaan näin kesällä)- kun ei ole toimivaa ilmastointia ja ulko-ovea ei voi pitää auki.

mä en enää ikinä mee työpaikan salille(tai ainakaan näin kesällä)- kun ei ole toimivaa ilmastointia ja ulko-ovea ei voi pitää auki.

Olit varmaan ihan hiestä märkä.

- - - Updated - - -

Ei vitalis kyllä nyt olis pienen vuosiloman paikka. Vois vaikka lähteä kesälavalle nahkalippahatussa laittamaan jalalla koreasti. Esperanton pyörteisiin katos.

Saattans, TJ12 tyäpäivää ja 2 h 50 min virallisesti. Oikeasti vähän vähemmän, kun livahdan tänään etuajassa hiuskirurgille.

- - - Updated - - -

Mutta vain viikon esimaku tulevasta pitemmästä pätkästä!

- - - Updated - - -

Esimaussa ei ole käytetty nahkaa, tai siihen verrattavia aineita.

Mä en oo koskaan oksentanu kesken tai jälkeen salitreenin. On ollu sen verran hyvä säkä, ettei oo tullu sitä oksennustautia just sillon. Joillain ihmisillä on tainnu tulla se mahatauti tuommosella kiusallisella hetkellä.

Pari kertaa on tullu pää kipeeks, migreeni ja/tai näköhäiriöitä, kämmen menny mustaks, kädet tulehtunu, pissahätä, kakkahätä, pieru ja tullu jano treenin seurauksena, muttei milloinkaan oksennusta.

Voihan olla kyse myös ruokamyrkytyksestä. Tai sitten vartaloni tila johtuu siitä tosiasiasta, että siellä kuuluu oksentaa! Perkele! Nyt alko kasvaminen!

Mä uskon että kunnon kännissä kun menee salille mavettaan niin voi haukotella värejä. Respasta vielä tilaa makkaraperunat eli makkispekkiksen niin se on lähes takuuyrjö sen jälkeen.

Salin respasta pitäs muuten saada makkaraperunat.

Sillä on varmaan nytkin pyyhkimet nostetty yläasentoon hallan vaaran vuoksi.

Kuinka hän raaskii tulla autolla kesällä töihin? Aurinkohan porottaa maalipinnan pilale! Tuosta porotus syystä minä, en tule kesällä, autolla, enkä mopolla, töihin.

- - - Updated - - -

Kylläpä tekisi mieli olla sopivassa nousuhumalassa!

- - - Updated - - -

Ilimiselevästi rupee loma, vuosiloma, painamaan niskaan. tv 2työpäivää ja noin 2h27min.

Mä uskon että kunnon kännissä kun menee salille mavettaan niin voi haukotella värejä. Respasta vielä tilaa makkaraperunat eli makkispekkiksen niin se on lähes takuuyrjö sen jälkeen.

Salin respasta pitäs muuten saada makkaraperunat.

Ahaa, eli ehkä ruokavaliossani on ollut makkispekkiksien mentävä aukko. Kaikkea sieltä kyllä on tullut läpi. Salin respasta pitäs saada samanmoinen taksari ku Kouvostoliiton yhdeltä pikkugrilliltä. Siinä oli suolat ja suolakurkut ja sipulit kohillaan nääs. Tai sitten perus festariannoskin kävis. Liialla sinapilla ofkoos.

Ja toinen hyvä vinkki oli toi alkoholipitoinen laturi, joka siis kannattaa nauttia mahtollisesti jo edellisenä päivänä. Ja annoksia sen verran että työterveyshoitajan ja -lääkärin paheksunnat yhteensä laskettuna ei ees riittäis.

Pari kertaa on tullu pää kipeeks, migreeni ja/tai näköhäiriöitä, kämmen menny mustaks, kädet tulehtunu, pissahätä, kakkahätä, pieru ja tullu jano treenin seurauksena, muttei milloinkaan oksennusta.

Samis! Paitsi ei oo kämmen mustunu eikä kädet tulehtunu.

Pitäisi tehdä töitä. Onneksi tuo toinen tekee ja mä katon vierestä. Olin mä äsken ahkera. Vähän.

Ahaa, eli ehkä ruokavaliossani on ollut makkispekkiksien mentävä aukko. Kaikkea sieltä kyllä on tullut läpi. Salin respasta pitäs saada samanmoinen taksari ku Kouvostoliiton yhdeltä pikkugrilliltä. Siinä oli suolat ja suolakurkut ja sipulit kohillaan nääs. Tai sitten perus festariannoskin kävis. Liialla sinapilla ofkoos.

Ja toinen hyvä vinkki oli toi alkoholipitoinen laturi, joka siis kannattaa nauttia mahtollisesti jo edellisenä päivänä. Ja annoksia sen verran että työterveyshoitajan ja -lääkärin paheksunnat yhteensä laskettuna ei ees riittäis.

Alkoholipitoisen laturin käyttöhän olis suotavaa aloittaa treeniä edeltävä yönä klo 0:00 ja sen jälkeen mätsätä promillet kellonajan kans niin ei voi mennä ku vikaan.

vokotin vuosiloman, santsin työkiireiden ja kaikkien maailman uimalakkikampausten ja juhannuksen kunniaksi tässä hieman klassikkoa päivään:

vesabailaa.gif

Liitteet

• vesabailaa.webp
    vesabailaa.webp
    9 KB · Katsottu: 239
Viimeksi muokattu:
kiitos! Tää on kyllä semmonen klassiko (el clasico) että! Tekis niin mieli vetää pienet esperantot ja spacardit kun tuota katsoo.

- - - Updated - - -

Mua jotenkin liikuttaa se miten vilpitön lapsen katse tuolla Vessellä on. Se ei yhtään mieti esim perseeseen panemis mahdollisuuksiaan.

Back
Ylös Bottom